6 razlogov zakaj podariti promocijska darila

Ali nam promocijska darila lahko pomagajo pri večji prodaji? Medtem ko je težko natančno izmeriti učinke promocijskih in poslovnih daril, je popolnoma jasno da obstajajo pozitivni efekti. PPAI (The Promotional Products Association International) vsako leto izvaja več anket, tako med prodajalci promocijskih daril, kot tudi med javnostjo, ki je prejemnik teh daril, in vsako leto ugotavlja zaželene učinke. V tem prispevku si bomo pobližje pogledali 6 najbolj pomembnih razlogov za uporabo promocijskih daril v vaši naslednji marketinški kampanji.

Prepoznavnost

V današnjem svetu, ki je preplavljen z različnimi blagovnimi znamkami, je postalo izstopanje od konkurence prava umetnost. Promocijska in poslovna darila so enostavno in učinkovito orodje, ki vam bo pomagalo povečati prepoznavnost. Uporabna promocijska darila, potiskana z vašim logotipom, bodo zagotovila prisotnost blagovne znamke v glavah vaših potencialnih ali obstoječih strank. Tako so na primer potiskane skodelice za kavo ali čaj občutno učinkovitejše od radijskih ali televizijskih oglasov, saj si je 57% ljudi uspelo zapomniti oglaševalca na skodelici, medtem ko le 32%  pri radijskem oglasu ali 28% pri televizijskem oglasu. 

Pozitiven vtis

Kdo si ne želi pozitivnega vtisa o svojem podjetju od svojih potencialnih ali obstoječih odjemalcev? Nastop je pomemben in nihče si ne želi izgubiti posla, ker je konkurenca delovala na videz bolj pozitivno. Študije so pokazale, da promocijska darila ustvarjajo pri prejemnikih bolj pozitiven vtis o podjetju v kar 52% primerov. Najbolj zanimivo pri tem je, da vrednost darila ne igra pomembne vloge. Še bolj pomembno pa je, da bolj pozitiven vtis o podjetju ima neka oseba, višja je možnost priporočitve tega podjetja znancem. 

Nenehna izpostavljenost

Potrošniki v povprečju obdržijo promocijske izdelke 7 mesecev. Le vsak peti človek bo zavrgel neželeno promocijsko darilo in kar 63% ljudi promocijske izdelke, ki jih ne želijo več, podari naprej. Vse to pomeni, da imajo promocijska darila izjemno dolg življenjski cikel, v katerem izpostavljajo vaše podjetje ali blagovno znamko. Medtem ko imajo klasične oglaševalske metode, kot so oglasi na televiziji, radiju ali internetu, omejen čas trajanja (ki ga z doplačilom seveda lahko podaljšate), imajo promocijska darila ta čas izjemno podaljšan, ter tako povečujejo učinkovitost vsakega vašega vloženega centa.

Zvestoba 

Grajenje dobrih odnosov z zunanjimi in notranjimi deležniki je ena ključnih aktivnosti v vodenju uspešnega podjetja. Promocijska ali poslovna darila omogočajo edinstven način grajenja zvestobe z vašimi odjemalci, zaposlenimi, partnerji, ipd, saj vsi obožujejo prejemanje daril. Kreativna in uporabna darila bodo razveseljevala in navduševala ljudi, ne glede na to ali gre za darilo po uspešni prodaji, darilo kot zahvalo ali majhno darilce na sejmu. Nenazadnje so navdušeni in veseli odjemalci cilj vsake organizacije.

Sinergija z ostalimi marketinškimi kanali

Pogosta napaka podjetij je deljenje promocijskih daril brez načrta. Kot vsaka marketinška metoda, tudi promocijska in poslovna darila zahtevajo natančno planiranje in izpeljavo. A lahko, ob pravilni rabi, pridelajo izvrstne rezultate. Tradicionalno najboljše delujejo ob višanju zavednosti o blagovni znamki, podjetju, dogodku in ob nagrajevanju zvestobe uporabnikov. Majhna darila na poslovnih sejmih so že več let gonilo “peš prometa” na stojnicah. V zadnjem času pa smo opazili inovativna podjetja, ki so promocijske izdelke uporabila za višanje produktivnosti, promocijah, ob lansiranju novih izdelkov in še več. Možnosti so, ob takšni veliki izbiri promocijskih daril, neomejene.

Izjemna vrednost

Ko pomislite, kaj vse lahko promocijska darila naredijo za vašo prepoznavnost, vtis in zvestobo pri odjemalcih ter kako se lahko dopolnjujejo z vašimi ostalimi marketinškimi dejavnostmi, ob tem pa vzamete v zakup, da bodo promocijski artikli to počeli dalj časa in da je večino promocijskih daril cenovno izjemno dostopnih, ugotovite kako zelo pomembni so za vaše podjetje. Glede na raziskave, ki kažejo, da se uporabna promocijska darila (kemiki, majice, ipd.) uporabljajo vsak dan s strani potrošnikov, pa imajo vrednost tudi za njih. Win-Win situacija.

Dobro načrtovana in izpeljana promocijska darila bodo okrepila vaša marketinška prizadevanja. Vašo podjetje bodo ohranjala v glavah potencialnih ali obstoječih kupcev, ustvarjala pozitiven vtis in zvestobo pri potrošnikih. Ampak, obstajajo stvari na katere morate biti pozorni. V naslednjem prispevku, si bomo pobližje ogledali kaj je tisto, na kar je potrebno biti pozoren pred nakupom promocijskih daril.

Zanimivi blogi na podobno temo so tudi:

8 pogostih napak pri naročanju poslovnih daril

Promocijska darila ali poslovna darila? Kakšna je razlika in katera so primerna za vas?

Ali izkoriščate velik potencial poslovnih in promocijskih daril?

7 razlogov zakaj mora podjetje imeti promocijska darila