Promocijski dežniki, vaši potujoči reklamni panoji

“90 % ljudi, ki prejmejo promocijski izdelek, se še dolgo spomni imena podjetja ali blagovne znamke."

Dežnike pogosto uporabljamo iz več razlogov. Lahko nas zaščitijo pred dežjem, soncem in prahom. Lahko jih uporabljamo kot modni dodatek, včasih pa nam pridejo prav tudi kot orodje za obrambo. Kljub temu, ne glede na razlog, je nedvomno dejstvo to, da so promocijski dežniki eden najpogosteje uporabljenih družinskih in modnih izdelkov.

Zato bi morali izkoristiti priljubljenost tega izdelka in uporabiti dežnike za oglaševalsko taktiko vaše blagovne znamke ali podjetja. Najboljša izbira za podjetja in blagovne znamke so promocijski dežniki, potiskani z logotipom ali reklamnim sporočilom, kajti zaradi stalne mobilnosti in prepoznavnosti prinašajo večkratno in zelo močno izpostavljenost. Od tod tudi ime, "potujoči panoji."

O teh promocijskih izdelkih je treba vedeti več stvari in razlogov, zakaj jih ne bi smeli zanemarjati, še posebej, če želite izstopati s svojo marketinško taktiko. Zato vam bo spodnji članek “Promocijski dežniki, vaši potujoči panoji” pomagal pri tem z odgovori na navedena vprašanja:

  • Kaj je promocijski dežnik?
  • Zakaj je dežnik dober promocijski izdelek?
  • Zakaj so promocijski dežniki čudoviti za blagovno znamko?
  • Kaj je golf dežnik?
  • Kako narediti svoj dežnik?
     

Kaj je promocijski dežnik?

V zadnjem času se vse pogosteje uporabljajo promocijski izdelki kot nizkocenovna oglaševalska taktika za spodbujanje prepoznavnosti blagovne znamke in poslovne rasti. Eden od teh pogostih in priljubljenih izdelkov je tudi promocijski dežnik. Promocijski dežnik je dežnik, potiskan z logotipom podjetja ali reklamnim sporočilom. To je dežnik označen z blagovno znamko s personaliziranimi ali prilagojenimi po meri odtisi, dizajni, logotipi, sporočili in celo barvami.

kaj je promocijski dežnik?

Dežniki so odlični za zaščito pred podnebnimi razmerami, kot so dež, žgoče sonce, nevihta, sneg itd., zato so kot pripravljalni in zaščitni ukrep uporaben spremljevalec na potovanju ali za ljudi na poti. Zaradi tega so stroškovno učinkovit promocijski izdelek, ki bo na dolgi rok pridobil veliko pogledov in povrnil naložbo.

Promocijski dežnik podjetja je priročen in eleganten, zato je dobro poslovno darilo za vaše zaposlene, stranke, kupce in širšo javnost. Poslovni promocijski dežniki so praktični in vsestranski, saj lahko dežnike uporablja vsak za različne namene. Zato je tudi eden boljših načinov za ohranitev vaše blagovne znamke ali podjetja v glavah in nad glavami vaših strank.
 

Zakaj je dežnik dober promocijski izdelek?

Dežniki so običajen gospodinjski predmet in darilo, označeno z blagovno znamko, ki ga bodo ljudje cenili, hranili in uporabljali več let. Pogosto se uporabljajo skozi vse leto po vsem svetu, imajo kar dolgo življenjsko dobo in jih je mogoče hraniti več let, zato obstaja, kar dobro zagotovilo, da jih ljudje ne bodo zlahka zavrgli. To je dober bonus, saj daljša, kot je življenjska doba, večja je uporaba in večji je promocijski učinek za blagovno znamko ali podjetje.

Dežnik je zaradi svoje velike površine izvrsten promocijski artikel, ki omogoča različne ustvarjalne možnosti glede na vaše želje in specifikacije. Svojim dežnikom dodajte personaliziran logotip, odtis ali sporočilo in spremenili jih boste iz navadnih dežnikov v "potujoče panoje."

Dežniki so po uporabnosti uvrščeni med najboljša in najbolj zaželena promocijska darila, a so v primerjavi z nekaterimi promocijskimi izdelki cenejši. Zato je mogoče promocijske dežnike, označene z blagovno znamko, proizvajati v velikih količinah za darila med promocijskimi razprodajami, konferencami, sejmi, dobrodelnimi dogodki in obletnicami. Prav tako lahko poslovne promocijske dežnike darujete kot poslovna darila partnerjem, vlagateljem in potencialnim strankam med prezentacijami, seminarji in drugimi dogodki, ki jih organizira vaše podjetje.
 

Zakaj so promocijski dežniki popolno promocijsko darilo?

Promocijski dežniki potiskani z logotipom ali reklamnim sporočilom so popolno oglaševalsko orodje, ker so “potujoči panoji.” Uporabljajo jih ljudje na poti. Ta mobilnost jim daje strateško pozicioniranje in večjo prepoznavnost kot nekaterim drugim promocijskim artiklom. Promocijski dežniki so dobri za vidnost in prepoznavnost blagovne znamke, saj učinkovito pritegnejo pozornost občinstva.

Preprosto povedano, bolj, ko se vaš promocijski izdelek uporablja, večja je izpostavljenost vaše blagovne znamke vključno z nižjimi stroški in manj truda. Ker so dežniki običajen hišni pripomoček, obstaja večja možnost, da si jih bo vsak družinski član izposodil in uporabljal, ko se premika na različne kraje, s čimer boste razširili doseg in prepoznavnost blagovne znamke brez dodatnih stroškov ali truda.

Poslovni promocijski dežniki so odlični za darila na dogodkih, kot del oglaševalske kampanje ali gverilske marketinške taktike, saj so super tudi za poslovno izpostavljenost, še posebej, če jih združite z drugimi promocijskimi izdelki ali poslovnim letakom. Prav tako lahko dvignejo moralo vaših zaposlenih, če jih darujete za spodbudo, kar je dobra poteza, ki bo okrepila podobo vašega podjetja in timskega duha.

Poleg tega so vsestranski in generični. Promocijske dežnike po meri lahko delite z vsemi, ne glede na starost, spol, življenjski slog in druge značilnosti. To poveča stopnjo sprejemanja, s čimer se poveča učinkovitost dežnika kot odličnega orodja za blagovno znamko in oglaševalsko taktiko.

zakaj so promocijski dežniki popolno promocijsko darilo?
 

Kaj je golf dežnik?

Golf dežnik nudi igralcem golfa in gledalcem zaščito pred soncem, vročino, vetrom in dežjem. Je večji od običajnega dežnika z dizajnom za zaščito igralca golfa in torbe. Dežnik, ki se običajno uporablja na igriščih za golf, je nepogrešljiv pripomoček na igrišču za golf in nekaterih športnih dogodkih. Ti dežniki so namenjeni za igrišča za golf, turnirje in podeželske klube, saj so dragocena promocijska darila, ki nudijo zaščito, vrednost in slog.

Pa naj vas ime ne zavede. Golf dežniki so zaradi svoje praktičnosti in velikosti zelo priljubljeni v vsakdanjem življenju, kar močno zviša njihov promocijski potencial.

Golf dežnike je mogoče izdelati, kot promocijske dežnike po meri in so na voljo v različicah, kot so število pregibov, struktura krošnje, oblika krošnje, sistem odpiranja, material in oblika ročaja. Dodatna značilnost golf dežnikov je prisotnost okvirja iz steklenih vlaken, zato da so lažji za prenašanje in odporni proti strelam. Poleg tega so vodoodporni in toplotno odporni.

Golf dežniki imajo veliko površino za tisk, zaradi katerih so natisi opazni od daleč in so odlični za trženje na vsakem športnem dogodku, kjer je veliko ljudi. Lahko ga nosijo prisotni na dogodku, tako da vašo blagovno znamko in logotip vidijo številni ljudje ob različnih časih in na različnih lokacijah. Kadarkoli ga prinesejo na mesto, kjer je veliko ljudi, se prepoznavnost in izpostavljenost vaše blagovne znamke pomnožita.

Poleg tega so prednosti golf dežnikov njihova raznolika uporaba, ki lahko služi edinstvenim namenom in rekreacijskim dejavnostim, kot so kampiranje, in odhod na plažo. Njegova uporaba je priljubljena tudi v hotelih, klubih, vilah, jezerskih hišah, kočah, dirkalnih centrih in na plažah. Je odporen proti vetru, vodoodporen in nudi UV zaščito, zaradi česar je eden najboljših dežnikov za posameznike in družine.

kaj je golf dežnik?

Kot smo že omenili, vas lahko zaščiti pred neugodnimi vremenskimi razmerami, kot je dež, hkrati pa poskrbi, da bodo vaše stvari ostale suhe. Golf dežniki so izdelani iz vodoodpornega materiala, zaradi česar so praktičen osebni predmet za deževno sezono. Tako je golf dežnik najboljša izbira, da vi in vaša prtljaga ostaneta suha, poleg tega pa je dovolj velik, da lahko sprejme še eno ali dve dodatni osebi.

Prav tako golf dežnik svojim uporabnikom nudi UV zaščito zaradi edinstvenega materiala. Krošnja je dovolj gosta in široka ter nudi ustrezno senco, da vas zaščiti pred soncem na plaži ali počitniškim obiskom, še posebej, če ste občutljivi na vročino ali UV žarke.

Poleg tega golf dežnik pogosto uporabljajo fotografi med fotografiranjem. Barvni golf dežniki, kot so beli, črni in zlati, pomagajo pri upravljanju bliskavice in nadzoru osvetlitve ter ustvarjajo boljšo estetiko, ne da bi pri tem ogrozili kakovost slike. Izbira barve povzroči različne učinke, kot je razširitev bliskavice, s čimer je osvetlitev mehkejša, dodana toplejša ali hladna barva ter prilagoditev kontrasta fotografijam.

Če torej vaše podjetje želi vlagati v promocijske promo dežnike, poskrbite, da boste izbrali dežnike iz dobrih modelov/materialov in se izogibajte slabših izdelkov, ki bi zmanjšali vašo kredibilnost in podobo blagovne znamke. Kupiti morate visokokakovostne promocijske dežnike glede na svoj proračun, da se izognete dragim napakam, kot je, da se vaši prejemniki pritožujejo nad darili in delijo svoje pritožbe na družbenih medijih.
 

Kako narediti svoj promocijski dežnik?

Pri izdelavi promocijskih dežnikov gleda na vaš proračun, je pomembno upoštevati svojo ciljno publiko. Dežniki naj bodo za vaše prejemnike privlačni, da jih bodo pogosteje uporabljali. To bo namreč povečalo vaš doseg, prepoznavnost in konverzije.

Promocijske unikatne dežnike glede na proračun lahko izdelate tako, da jih oblikujete in/ali prilagodite po meri pri promocijskih podjetjih, ki vam ponujajo možnosti za določitev velikosti, barv, materialov, ročajev, modelov, dizajnov in mehanizmov odpiranja dežnikov. Izberete lahko tudi vrsto tiska, ki ga želite, okusen natis enega panela na dežniku, kar je minimalističen pristop, ali polno natisnjen dežnik s sublimacijskim tiskom.

Izbira omogoča ustvarjalne možnosti in raznolikosti. Material ročaja je lahko plastika, EVA, les ali guma, oblika ročaja je lahko ravna ali kljukasta, rebra pa so lahko kovinska ali pa narejena iz steklenih vlaken. Dežnik je lahko izdelan iz pongee ali poliestrskega materiala, gred je lahko kovinska, izdelana iz steklenih vlaken ali lesena, mehanizem odpiranja pa je lahko ročni ali avtomatski.

Poleg tega je koristno, če vaši poslovni promocijski dežniki niso v skladu samo z vašo ciljno publiko, ampak tudi z vašo blagovno znamko. V dežnik vključite atribute svojega podjetja, kot so barva, logotip ali sporočilo. Dober nasvet je, da svojo blagovno znamko predstavite v kreativnem in edinstvenem slogu, da boste bolj izstopali in si prislužili več radovednosti in zanimanja.

kako narediti svoj promocijski dežnik?


Če povzamemo, je članek delil koristne nasvete o tem, zakaj so promocijski dežniki potiskani z blagovno znamko potujoči panoji, čeprav so pogosto spregledani, in eden od močnejših promocijskih izdelkov, s katerimi lahko dosežete vplivne marketinške cilje.

Zato vaša blagovna znamka, podjetje ali poslovanje ne bi smelo oklevati pri vključitvi promocijskih dežnikov kot enega od poslovnih daril, ki jih lahko ponudite svojim strankam in kupcem, saj bodo dolgoročno prinesli presenetljivo velike donose.
 

Želite spoznati še več učinkovitih promocijskih daril? Predlagamo, da preberete naš blog Razlogi, zakaj vsi obožujejo promocijske brisače ali pa 5 razlogov, zakaj vaše podjetje potrebuje promocijske nahrbtnike.

914 , 8556 , 17788