Poslovna darila

Poslovna darila so bila po raziskavi PPAI najučinkovitejša oblika oglaševanja.

Preverite izbor najbolj priljubljenih kategorij poslovnih daril. V ta izbor spada promocijski tekstil višje vrednosti, kot so npr. SoftShell jakne, puloverji s kapuco in brezrokavniki.

Pri nas dobite vse na enem mestu: poslovna darila, tisk, vezenje, graviranje, grafično oblikovanje, svetovanje in dostavo. Naše več kot 30 letne izkušnje pa so zagotovilo za vaše zadovoljstvo.

Nikar ne pozabite na svoje zaposlene, ki so najpomembnejša javnost vsakega uspešnega podjetja. Najboljše poslovno darilo za vaše zaposlene bodo kakovostna delovna oblačila, v katerih se bodo počutili udobno in jim bodo omogočala varno opravljanje dela – v vseh razmerah. Kakšna delovna oblačila izbrati, preberite v članku »Kako obleči zaposlene, da bodo bolj varni, pripadni in bodo prinašali več zaslužka«.

Za najboljše stranke in poslovne partnerje so zelo priljubljena tehnološka poslovna darila, kot so USB ključi, powerbanki in Bluetooth zvočniki. Vas zanimajo USB ključi? Preberite naš članek na to temo, z naslovom: »Preberite, zakaj so USB ključi dobro poslovno darilo«.

Na sam vrh priljubljenosti pri poslovnih darilih pa se uvrščajo tudi flaške za vodo in termovke, ki jih imajo obdarovanci povsod s seboj, z njimi pa tudi vašo blagovno znamko. Ta segment daril že meji na promocijska darila.

Glavni lastnosti vaših poslovnih daril naj bosta uporabnost in kakovost

 

Pri izboru poslovnih daril za vaše podjetje imejte v mislih 2 glavni lastnosti dobrega poslovnega darila: uporabnost in kakovost.
Raziskave (PPAI) kažejo, da je obdarovancem najbolj pomembno, da je prejeto poslovno darilo uporabno, uporabnih poslovnih daril so najbolj veseli in jih tudi najpogosteje obdržijo (ne podarijo naprej).
Tudi pri kakovosti poslovnih daril ne sprejemajte kompromisov. Obdarovanci bodo namreč lastnosti prejetega poslovnega darila povezovali z vašim podjetjem in blagovno znamko. Z nekakovostnim poslovnim darilom boste dali vtis, da so takšne tudi vaše storitve oz. izdelki.

Sicer so poslovna darila so ena izmed najstarejših oblik oglaševanja, ki še vedno delujejo. Tako odlične rezultate imajo predvsem zaradi načela vzajemnosti, ki pravi, da če nekomu nekaj daš, ta podzavestno čuti obvezo, da da nekaj nazaj. Ko boste podarili poslovno darilo ali promocijsko darilo, bodo obdarovanci čutili obvezo, da vam uslugo vrnejo. 

Raziskave potrjujejo odlične razultate poslovnih daril

Tukaj pa še nekaj statistik in rezultatov raziskav, ki še dodatno dokazujejo odlične rezultate pospeševanja prodaje in prepoznavnosti s poslovnimi darili. 

  • Če obdarovanec uporablja poslovno darilo zgolj 1x na teden, je to kar 52 prikazov vašega logotipa, v samo enem letu.
  • Raziskave pravijo, da bodo prejemniki poslovnih daril bolj verjetno sodelovali s podjetjem, od katerega so darilo dobili.
  • Raziskave tudi razkrivajo, da če svojim strankam podarite poslovno darilo, je veliko večja možnost, da vas bodo priporočili svojim prijateljem.
  • Poslovna darila so med vsemi oglaševalskimi mediji, ki jih imamo na voljo edina, ki imajo moč uporabnike vključiti v zgodbo o blagovni znamki s prav vsemi čutili: vidom, dotikom, vonjem, sluhom in okusom.
  • Raziskave (PPAI) kažejo, da se bo 83 % ljudi spomnilo podjetja, od katerega so prejeli poslovno darilo. Za primerjavo: le 7 % ljudi se spomni podjetja, katerega oglas so videli na televiziji. Poslovna darila torej dokazano prinašajo boljše rezultate kot televizijsko oglaševanje.
  • Podatki ameriške raziskave kažejo, da so poslovna darila del vsakdana večine izmed nas. Namreč, kar 91 % ljudi ima vsaj eno poslovno darilo v svoji kuhinji, 74 % ljudi ima vsaj eno promocijsko darilo v svoji pisarni.
  • Ko boste podarili poslovno darilo, bo večina obdarovancev (73 %) to darilo uporabljala vsak 1 krat na teden. 
  • V še eni PPAI raziskavi je 60 % prejemnikov poslovnih daril zatrdilo, da bi raje sodelovali s podjetjem, od katerega so prejeli powerbank.
  • PPAI je raziskovala tudi učinek promocije z brandirano skodelico, v primerjavi z oglasom na radiu ali televiziji: 57 % ljudi se je spomnilo oglaševalca na skodelici, medtem, ko si je oglaševalca na radiu zapomnilo le 32 % vprašanih, oglasa na televiziji pa 28 % ljudi.

Kakšne cilje lahko dosežemo z uporabo poslovnih daril

Še več rezultatov zanimivih raziskav in trende na področju poslovnih daril in promocijskih daril, preberite v članku »Ali izkoriščate velik potencial poslovnih in promocijskih daril?«

Poslovna darila nahrbtniki

Poslovna darila so torej še kako učinkovita pri doseganju poslovnih ciljev. Najpogostejši cilji, ki jih podjetja s poslovnimi darili uspešno dosegajo so:

  • Širjenje prepoznavnosti blagovne znamke.
  • Pridobivanje novih strank / kontaktov.
  • Pospeševanje prodaje.
  • Krepitev pripadnosti podjetju oz. blagovni znamki.
  • Uspešno izvedeni poslovni dogodki: konference, sejmi …

Poslovna darila so eno najbolj učinkovitih prodajnih orodij

Industrija poslovnih daril je zelo razvejana in raznolika, kar dokazuje tudi marketing, ki je prisoten vsepovsod. Če še vedno dvomite v njihovo učinkovitost, vam povemo tole dejstvo: promocijski izdelki so bili v letu 2017 uvrščeni na prvo mesto kot najuspešnejša oblika oglaševanja.

Spadate med tiste, ki še vedno menijo, da imajo poslovna darila manjši vpliv na kupce in poslovne partnerje, kot druge vrste oglaševanja? Slednje je precej daleč od resnice! Po najnovejših raziskavah PPAI (PPAI – The Promotional Product Association International), so poslovna daril izjemno učinkoviti ambasadorji vašega podjetja in blagovne znamke pri vseh generacijah.  

In kaj je to, kar tako blagodejno deluje na prejemnike poslovnih poslovnih daril? Najboljša med njimi združujejo tri odlike, ki so v življenju ključne: zabava, trend in uporabnost. Ustvarjena in izbrana torej, da prejemnika navdušijo in razveselijo na osebni ravni. In ko združite uporabnost v vsakdanjem življenju in učinkovito promocijo, ste dosegli bistvo poslovnega darila. Obdarovanje s poslovnimi darili je zagotovo varno orodje za promocijo vašega podjetja ali blagovne znamke. Ko pa vstopite v privatno sfero vašega kupca, pa je ta promocija še bolj prijazna in učinkovita.

Še vedno niste prepričani, da smo pravi poslovni partner za vas?

Ali ob široki ponudbi ne najdete popolnega poslovnega darila za vaše podjetje? Pokličite nas na 02 4605660 ali nam pišite na elektronski naslov in z veseljem vam bomo svetovali. Zagotovilo, da boste zadovoljni, pa so naše več kakor 25 letne izkušnje.

Na voljo smo vam tudi preko naših socialnih omrežij – povezave nanje najdete v nogi te spletne trgovine. Preko njih boste prvi obvešeni o novostih in posebnih ponudbah. 

Vsak mesec pa boste na našem blogu našli nove zanimive in nadvse koristne članke za vse, ki se tako ali drugače ukvarjajo z nabavo poslovnih daril, izborom daril in podarjanjem poslovnih in promocijskih daril. Kliknite za koristne članke na našem blogu.