5 razlogov, zakaj vaše podjetje potrebuje promocijske nahrbtnike

“Promocijski izdelki in s tem tudi promocijski nahrbtniki so uvrščeni pri različnih generacijah kot eno izmed najučinkovitejših oblik oglaševanja.”

Vsak dan srečate subtilen, a močan promocijski izdelek. Vidite ga, ko ga nosijo šolski otroci kot promocijske torbe z naramnicami ali pa odrasli kot promocijski nahrbtnik za prenosni računalnik. Ti so sicer podobni nahrbtnikom, ki jih poznate, vendar zadnji nimajo čiste površine, temveč so označeni z vzorci, logotipom ali sporočilom. Zato se ta izdelek imenuje "promocijski nahrbtnik."

Promocijski nahrbtnik velja za eno najbolj kul in modnih torb, ki jih lahko uporabite za zaščito svojih stvari. So za večkratno uporabo, priročni, trpežni in primerni za uporabo na več mestih, kot so šola, delo, prosti čas ali izleti. So koristni promocijski izdelki, zaradi česar jih podjetja pogosto uporabljajo kot poslovne promocijske nahrbtnike.
 

Kaj je promocijski nahrbtnik?

Promocijski nahrbtnik je "nahrbtnik, potiskan z logotipom ali blagovno znamko." Navaden nahrbtnik je v obliki vreče, oprtnika ali šolske torbe. To je vreča iz blaga, zavarovana z dvema trakovoma za prenašanje torbe čez ramo, ki ima tudi žepe, zadrge in ogrodje. Edina razlika med navadnimi in promocijskimi nahrbtniki je ta, da so promocijski nahrbtniki poslovni reklamni nahrbtniki zaradi logotipa blagovne znamke, slogana, sporočila, slike ali vezenine na nahrbtniku.

promocijski nahrbtniki

Darovanje promocijskih daril, kot so promocijski nahrbtniki za prenosnike, promocijski nahrbtniki po meri ali promocijske torbe z naramnicami zaposlenim, prijateljem, družinskim članom, kupcem in strankam, je koristna promocijska taktika. Včasih pa ga lahko blagovna znamka ali podjetje med kampanjo ali promocijsko prodajo podari tudi širši javnosti. Nobenega dvoma pa ni, da promocijski nahrbtniki po meri ostajajo eden izmed učinkovitih promocijskih izdelkov, o katerih bi morala podjetja danes razmišljati.
 

Kaj naredi nahrbtnik dober promocijski izdelek?

Poslovni promocijski nahrbtniki ponujajo dobro površino za prikaz logotipa, slogana ali sporočila vašega podjetja. So dobri promocijski izdelki zaradi velike površine za dotisk, ki so z lahkoto prepoznavni in jih je enostavno prebrati.

Z leti so podjetja in blagovne znamke prepoznali prednosti naložbe v nahrbtnike za dosego trženjskih potreb, zlasti ustrezne ozaveščenosti in konverzij. Nahrbtnik, potiskan z blagovno znamko, je dober način za promocijo vašega podjetja, saj izstopa kot vsestranski izdelek, ki je obenem viden. Tako kot drugi promocijski izdelki so tudi nahrbtniki zaradi svoje mobilnosti "potujoči panoji". Zato ste lahko prepričani, da ne bodo nabirali prahu v pisarni ali doma.

Zanimivo je, da je pri promocijskih nahrbtnikih po meri dobro, da so na voljo raznovrstni, od potovalnih nahrbtnikov, športnih nahrbtnikov, poslovnih nahrbtnikov, nahrbtnikov za prenosne računalnike do priložnostnih nahrbtnikov. Zaradi tega je priljubljeno in zaželeno poslovno darilo, saj različne vrste ustrezajo okusom in funkcionalnostim različnih podjetij in različnim prejemnikom.

Ali imate posel, vodite podjetje ali delate na področju trženja in bi radi izvedeli več o prednostih, ki jih lahko uživate s temi nahrbtniki? No, spodnji zapis “5 razlogov, zakaj vaše podjetje potrebuje promocijske nahrbtnike” deli odlične nasvete glede tega:
 

1. Promocijski nahrbtnik je funkcionalen in univerzalen.

Promocijski nahrbtnik je uporaben ves dan, saj je primeren za večkratno uporabo ob različnih priložnostih. Ne glede na to, ali vaši zaposleni in kupci potujejo ali potrebujejo torbo za prenašanje prenosnikov in delovnega materiala, jim bo promocijska torba koristna in dragocena. Prav tako lahko ista služi kot večnamenska torba kot na primer promocijske torbe nahrbtnik z naramnicami za hiter obisk trgovine ali opravljanje različnih opravil. S tem razlogom, tj. zaradi svoje funkcionalnosti so med zaposlenimi ti promocijski nahrbtniki bolj zaželeni.

unikatni nahrbtniki po meri

Poslovni promocijski nahrbtniki so različnih vrst, od potovalnih nahrbtnikov, športnih nahrbtnikov, poslovnih nahrbtnikov, nahrbtnikov za prenosne računalnike do priložnostnih nahrbtnikov. Na voljo so tudi v različnih velikostih, stilih, barvah in materialih, kar je dobra lastnost, saj so zaradi tega univerzalni in privlačijo najrazličnejše občinstvo. Zato je to promocijski izdelek, ki ga imajo vsi zelo radi.

Nahrbtnike uporablja veliko ljudi v poslovnem svetu in zunaj njega. Uporablja jih lahko družina zaposlenega, zlasti mlajši člani družine, v šolah in na fakultetah,  kar je za vas izjemno koristno, saj še poveča vaš doseg in promovira vaše podjetje na mestih, kjer je vaša sekundarna ali terciarna ciljna skupina.

Poleg tega imajo lahko nahrbtniki dodatne funkcije, ki so zelo koristne. Nekateri so lahko vodoodporni, zaradi česar so bolj trpežni in dolgotrajni, drugi pa so stisljivi ali zložljivi. Nekateri nahrbtniki ponujajo tudi "funkcijo polnjenja" s prisotnostjo napajalnika (power bank), baterij ali solarnega panela z vrati USB za polnjenje vaših naprav.

Nov in dragocen dodatek, ki ga lahko ponudijo promocijski nahrbtniki, zlasti promocijski nahrbtniki za prenosnike, je “funkcija proti kraji”. Ta funkcija poveča varnost vašega nahrbtnika z izdelavo ali oblikovanjem nahrbtnika tako, da žeparjem ali tatovom prepreči dostop do vaših torb med vsakodnevnimi potepanji ali potovanji.
 

2. Promocijski nahrbtnik je dobro orodje za promocijo vaše blagovne znamke.

Nahrbtniki so odlični promocijski izdelki, s katerimi lahko dosežete, kar si vaše podjetje zasluži, tj. prepoznavnost blagovne znamke in zavedanje o njej. Površina nahrbtnika je prazno platno, ki ga je mogoče prekriti s privlačnimi odtisi, ki izstopajo in pustijo trajen vtis, če jih večkrat opazimo. Kombinaciji dodajte logotip, slogan ali sporočilo svojega podjetja in dobili boste promocijsko taktiko, ki prinaša hitre in koristne rezultate.

Na nasičenem trgu v današnjem digitalnem svetu nahrbtniki ponujajo subtilno, a pametno umestitev blagovne znamke, ki bo ustvarila pomembne vtise, in prepoznavnost blagovne znamke na mestih, kjer niste vidni ali imate minimalno vidnost. Po drugi strani pa je to tudi dober način za okrepitev prisotnosti vašega podjetja na področjih, kjer ste vzpostavili dobro podobo blagovne znamke in prepoznavnost svojega podjetja.

Poleg tega večina prejemnikov promocijskih izdelkov postane zvesta blagovni znamki. Zato razmislite o ponudbi promocijskih torb kot poslovnih daril zaposlenim, prijateljem, družinskim članom in skupnostim, saj so torbe učinkovite pri umeščanju blagovne znamke, ponujajo večjo prepoznavnost blagovne znamke in delujejo kot zagovornik blagovne znamke, kjer koli je ta vidna.
 

3. Promocijski nahrbtnik ima velike tržne prednosti.

Promocijski nahrbtnik je premični oglas. Je trpežno, brezčasno in dolgotrajno tržno orodje. Nanj mislite kot na odlično promocijsko vozilo, ki dobro deluje brez interneta in elektrike. Zato ima dvojne prednosti, saj je nahrbtnik kot nalašč za tradicionalno oglaševanje in odličen za digitalno trženje - lahko dopolnjuje kampanjo ali sproži pogovor v družabnih medijih.

promocijski nahrbtniki

Poleg tega je to ustvarjalen način trženja za oglaševanje vaših izdelkov, saj ustvari več vtisov kot večina promocijskih daril. Nahrbtniki ponujajo praktičen način za deljenje sporočila vašega podjetja ali širjenje besede o prodaji, dogodkih in akcijah. Dobri so za darila med promocijskimi prodajami, razstavami, konferencami, sejmi, seminarji, dobrodelnimi prireditvami, obletnicami in drugimi dogodki, ki jih gosti vaše podjetje.

Dejansko so se promocijski nahrbtniki izkazali za zelo dragocene pri ustvarjanju neskončnega niza novih potencialnih strank, saj običajno pritegnejo zanimanje, navdušujejo in povzročijo, da kupci pomislijo na vas pri naslednjem nakupu. Zaradi tega so tako zelo učinkoviti pri fizičnem trženju.
 

4. Promocijski nahrbtnik je dobro orodje za spodbujanje duha vašega podjetja.

Najboljši način, da ugotovite, ali so vaši promocijski izdelki koristni, je pogostost uporabe izdelka s strani vaših zaposlenih pri delu ali če zaposleni vaš izdelek razkazujejo, kamor koli gredo. To je dober način za povečanje morale zaposlenih, okrepitev timskega duha in zaupanja med zaposlenimi.

Je tudi orodje za izboljšanje podobe vašega podjetja in spodbujanje njegove vrednosti. Promocijski nahrbtnik je cenjen kot premišljeno darilo, ki se lahko uporabi kot modni dodatek, zaradi česar bo še ljubši vašim zaposlenim. Če torej nahrbtnik podarite svojim zaposlenim, je to dragoceno darilo, s katerim se jim zahvalite za podporo in trdo delo. Tako na to gledajo kot na znak spoštovanja in hvaležnosti, zaradi česar so zvesti in pripravljeni promotorji poslovanja. 

Poleg tega je še boljši način, da se z nahrbtnikom pozabavate in ga personalizirate za vsakega zaposlenega, tako da ga označite z njihovimi imeni, vzdevki ali najljubšimi besedami poleg logotipa/sporočila blagovne znamke svojega podjetja. To poveča možnosti, da jih bodo vaši zaposleni uporabili bolj pogosto in s tem sprožili pogovore o vašem podjetju, saj je promocija popolnoma uspešna vedno, ko začne osebno pripadati uporabniku in zaščiti interese novih potencialnih strank.
 

5. Promocijski nahrbtnik je proračunu prijazen.

V primerjavi z ostalimi načini oglaševanja je uporaba promocijskih daril bolj praktična, cenejša  in je zelo učinkovito orodje za oglaševanje. To pa zato, ker več ljudi kot nosi nahrbtnike, večja je brezplačna izpostavljenost vašega podjetja. Ne glede na to, ali ste v pisarni, nakupovalnem središču, šoli, trgovini z živili, na avtobusu ali na ulici, vam nahrbtniki prinašajo večjo vidnost v primerjavi s stroški.

promocijski nahrbtniki so popolno promocijsko darilo

Nahrbtniki vam ne bodo prinesli proračunske nočne more, včasih pa več kot naročite, večji so popusti. Zato bi majhna naložba v te torbe vašemu podjetju prineslo več donosa in povečalo vaš dobiček. Zagotovimo lahko, da je nakup prmocijskih nahrbtnikov investicija, ki se povrne in zagotovo ne strošek.

Ne pozabite, da je promocijski nahrbtnik učinkovit način za deljenje sporočila vašega podjetja, saj ponuja brezplačno oglaševanje širokega dosega. Zato promocijski nahrbtnik ostaja ena izmed stroškovno učinkovitih strategij, ki bi jih moralo vaše podjetje upoštevati.

 

Če povzamemo, je članek delil koristne nasvete o razlogih, zakaj vaše podjetje potrebuje promocijske nahrbtnike. Zato ne odlašajte z nakupom promocijskega nahrbtnika kot poslovnega darila, ki bo dolgoročno zagotovo prineslo pozitivne rezultate.

Če vam je bil ta zapis všeč, vam bo zagotovo tudi blog Kateri so najbolj priljubljeni promocijski izdelki za mala podjetja.

882 | 3032