Vračilo naročenega blaga

Vračilo ali menjava naročenega blaga 

 

Končni kupci

Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Za uveljavljanje vaše pravice do odstopa od pogodbe morate z jasno izjavo (npr. pismo, poslano po pošti ali e-pošti) o vaši odločitvi obvestiti podjetje H.B.C. d.o.o., da odstopate od navedene pogodbe. Za to lahko uporabite tudi obrazec za preklic, ki pa ni predpisan. Podjetje H.B.C. d.o.o. mora po odstopu od pogodbe kupcu vrniti vsa opravljena vplačila (tudi stroške pošiljanja potrošniku). Vračilo vplačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče oziroma najkasneje v štirinajstih (14) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Za vračilo vplačila uporabljamo isto plačilno sredstvo, kot ste ga vi uporabili pri prvotni transakciji, razen če je bilo z vami izrecno dogovorjeno drugače. Vračilo vplačila lahko zavrnemo, dokler ne prejmemo vračila blaga ali dokler ne predložite dokaza, da ste blago poslali nazaj, glede na to, kar je prej.

6. odstavek 43 d. člena ZVPot določa, da v primeru, da je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga mora vrniti podjetju nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

 

Vračilo in reklamacija blaga - veleprodaja (VIP kupci)

Vračilo ali menjava veleprodajnega blaga je možna zgolj iz razloga kakovosti, vsebine ali količine.

Menjava ali vračilo nezaželenih artiklov (npr. “Ni mi všeč”, “Raje izberem drugo velikost/barvo”, »Kupec je storniral naročilo« …) brez reklamacije kakovosti, vsebine ali količine, v veleprodaji ni možno.

V primeru, da vam kljub temu odobrimo vračilo ali zamenjavo nezaželenih artiklov, vam bomo zaračunali strošek zamenjave v višini 15 % vrednosti naročila, vendar ne manj, kakor 5 EUR (strošek fakturiranja).

Vračilo blaga, ki ni brendirano pri nas (tisk, vezenje, graviranje …) ni mogoče. Prosimo, preverite prejeta naročila, preden jih brendirate.

V primeru napake pri oddaji naročila se pisno obrnite na našo komercialo najkasneje v 4-ih delovnih urah po oddaji naročila. Po tem roku naročilo za vas postane obvezujoče.

V primeru vračila ali zamenjave katerega koli artikla nas morate predhodno pisno obvestiti (reklamirati), saj brez predhodne odobritve reklamacije, vračila ali zamenjave ne bomo izvedli.

Vse predmete je treba vrniti v originalni embalaži. V primeru poškodovane embalaže in/ali poškodbe artikla ter za rabljene artikle vračilo ali menjava ni možna. 

H.B.C. d.o.o. ne odgovarja za morebitno škodo, nastalo zaradi nepravilne uporabe. Menjava ali vračilo takšnih izdelkov ni možno.

Izdelkov, ki so bili fakturirani več kakor 60 dni, ni mogoče zamenjati ali vrniti.

Izdelke, kupljene v okviru OUTLET akcije, lahko vrnete le v primeru reklamacije kakovosti.

Posebej naročenih artiklov, ki jih ne držimo na zalogi, ni mogoče vrniti ali zamenjati! Tailor made artiklov ni mogoče vrniti ali zamenjati.

Naslov za vračilo blaga v Sloveniji je:

H.B.C. d.o.o.
(vračilo spletnega naročila)
Kavčičeva ulica 4
2000 Maribor

Stroške povezane z vračilom blaga nosi kupec. Kupec mora izdelke vrniti nepoškodovane, neuporabljene in v originalni embalaži. Priložiti mora kopijo računa. Oblačila, spodnje perilo, dodatki, ki so predmet vračila, MORAJO biti etiketirana enako, kot so bila ob prevzemu, prav tako NE smejo kazati sledi nošenosti, uporabe ali poškodb. Kupec nima pravice vračila blaga v primerih ko je bilo blago izdelano po natančnih navodilih naročnika. 

Za vse nejasnosti ali dodatne informacije smo vam na voljo v času poslovanja na telefonski številki 02 46 05 665.

Sklenjene pogodbe so shranjene v pisni obliki na sedežu podjetja H.B.C. d.o.o., Kavčičeva ulica 4, 2000 Maribor. Kopijo pogodbe lahko kupec zahteva pisno.

932 , 9132 , 13376