Kako promocijska darila povečajo prepoznavnost blagovne znamke

Pri vodenju uspešnega podjetja je dobra marketinška strategija zelo pomembna. In nujno je, da vanjo vključite tudi promocijska darila, saj lahko z njimi na daljši rok povečate zavedanje o vaši blagovni znamki. 

V poplavi vseh promocijskih daril, ki so na trgu, se najverjetneje tudi vi sprašujete, zakaj bi sploh uporabljali promocijska darila za to, da si povečate tako imenovano prepoznavnost blagovne znamke (brand awarenes). Kot pri večini, je vaš fokus in oglaševalski proračun namenjen za ostale marketinške aktivnosti kot so oglaševanje v revijah, na radiu, spletno oglaševanje,... Vendar, glede na to, kako pozitivno promocijska darila vplivajo na pozicioniranje vaše blagovne znamke na trgu, pa bi se vprašanje bolj pravilno glasilo: zakaj ne bi uporabljali promocijskih daril za to, da pri ljudeh povečate zavedanje o vaši blagovni znamki? 

Kako različni tipi ljudi dojemajo reklame

Ljudje smo bitja, ki čutimo z večimi čuti. Nismo pa si enaki v tem, kako dojemamo posamezne informacije. Nekateri so bolj vizualni tipi, drugi bolj slišni. Ampak čisto vsi pa imamo radi, da reklamo primemo v roke. Cilj vseh podjetnikov je, pridobiti čim več novih strank in se dobro pozicionirati na trgu.

Pravilno izbrani načini oglaševanja bodo pri tem seveda pomagali. Nekateri prisegajo na radio, na televizijo, drugi na oglaševanje v časopisu, moderni marketingarji se fokusirajo na spletno oglaševanje, na promocijska darila pa marsikdo pozablja, čeprav so med ljudmi najbolje sprejeta reklama, ki je finančno gledano tudi precej bolj ugodna opcija v primerjavi s prej naštetimi.

O promocijskih darilih smo že pisali. O tem, kako promocijsko izbiro izbrati za vaše podjetje, da boste naredili kar najboljšo možno potezo, si preberite v blogu 7 razlogov zakaj mora podjetje imeti promocijska darila.

Če pa se še vedno ukvarjate z vprašanjem zakaj bi v vašem podjetju uvedli promocijska darila in kako boste ravno zaradi njih zgradili brand awareness, berite dalje. 

Promocijsko darilo ali vizitka? 

Najbolje boste razumeli, če vam razložimo na realnem primeru. 

Predstavljajte si, da iščete fotografa za fotografiranje vašega dogodka, ki bo čez tri mesece. Začeli ste z zbiranjem ponudb in dogovorili ste se za prve sestanke. Fotografi, ki ste jih izbrali v ožji izbor in se z njimi dobili, imajo primerljiv slog fotografiranja, primerljivo ceno in noben izmed njih ni vizualno izstopal tako, da bi si ga zapomnili.

Vsak izmed njih vam je pustil vizitko, le eden pa vam je namesto vizitke podaril kemični svinčnik na katerem so zapisani njegovi podatki. Med vsemi vašimi obveznostmi ste čez nekaj dni že pozabili na to, da sploh potrebujete fotografa, ste se pa na to spomnili takrat, ko ste si morali nujno zapisati telefonsko kateringa, ki bo na vašem dogodku, in ste v roko prijeli ravno ta kemični svinčnik. Bil je pri roki in posledično ste poklicali ravno tistega fotografa, ki vam je ta kemični svinčnik podaril. Torej je fotograf za vloženih slabih 30 centov sklenil posel vreden 300 evrov. 

To je le eden dober primer tega, zakaj je promocijsko darilo veliko boljši podpis od vizitke. Za primerjavo razmislite tudi o tem vprašanju – če dobite od poslovnega partnerja papirnato vizitko, jo boste prej vrgli v koš kot kemični svinčnik ali promocijski USB ključek z logotipom?

kemični svinčniki

Vstopite v zasebno življenje vaše stranke

Če združite uporabnost v vsakdanjem življenju in učinkovito promocijo, ste dosegli bistvo marketinga. V trenutku, ko vstopite v zasebno življenje vaše stranke je promocija še bolj prijazna in učinkovita. Promocijska ali poslovna darila so najboljše in tudi cenovno zelo ugodno orodje za to. Naj vam to trditev ponazorimo s primerom.

Skoraj vsak od nas ima v denarnici kreditno kartico, ki omogoča brezstično poslovanje. Vendar malo nas se zaveda, da to udobje prinaša tudi tveganje. Nepridipravi vam z RFID čitalcem zlahka skenirajo kartico in ukradejo denar ter vaše osebne podatke. Rešitev za to je RFID Etui za kartico, ki učinkovito preprečuje skeniranje in s tem zavaruje vašo identiteto in denar.

Gre za cenovno zelo ugoden artikel, ki pa ima izjemno vrednost in bo v vaših obdarovancih zagotovo vzbudil pozitivne občutke povezane z vašim podjetjem ali blagovno znamko. Ker pa ima ta artikel zelo veliko površino za brendiranje, je tudi zelo primeren za kvalitetno, privlačno grafiko, ki bo artiklu dala vsebinsko, vizualen efekt. Dejstvo, da se kreditne kartice zelo pogosto uporabljajo in da bo zaradi tega vaše promocijsko darilo postalo vsakodnevni spremljevalec pri nakupih, pa je kot nalašč, za krepitev prepoznavnosti vaše blagovne znamke.

Obiščite naš portal o darilih in obdarovanju Habeco Gifts
 

rfid etui za kartice

Pomemben je vtis, ki ga pustite 

Če uporabite promocijsko darilo, ki bo na stranke naredilo dober prvi vtis in, ki ga bodo z veseljem nosili s seboj, ste za svoje podjetje naredili veliko, saj ste izbrali izdelek, ki vam bo delal reklamo, ki bo cenejša in dlje trajajoča od radijskega oglasa. In, ko se odločate kaj bi podarili, morate vi, kot vodilni pri vaši blagovni znamki, poskrbeti za to, da se bodo promocijska darila uspešno integrirala v vsakdanje življenje vaših potencialnih (ali rednih) strank. Tako boste vedno nekje prisotni. Tudi, če zaenkrat še niste v njihovi nakupovalni košarici, ker morda trenutno ne potrebujejo vašega produkta, verjemite, da boste. Takoj, ko bodo potrebovali izdelek, ki ga ponujate, se bodo spomnili na vas in  vam poslali povpraševanje za izdelek. In seveda tudi tistemu, čigar reklamo največkrat slišijo na radiu. :) 

Kako izbrati, da ne bo vaše darilo pristalo v istem košu kot vizitke konkurentov?

Pri promocijskih darilih morate paziti na to, da izberete takšne produkte, ki bodo vašim potencialnim strankam olajšali življenje in ne bodo takšni, ki jih bodo takoj vrgli v smeti. Eden izmed vsakodnevnih problemov sodobne družbe je to, da veliko ljudi plačuje s karticami, denarja pa skorajda ne nosijo zraven. Na prvi trenutek se to ne zdi problem, ampak se pa kot problem pokaže takrat, ko potrebujejo kovanec za v voziček.

Če ste jim podarili ličen obesek za ključe, na katerem je žetonček za v voziček, ste jim olajšali vsakodnevni problem, zmanjšali možnost, da se vedno znova jezijo za isto stvar, hkrati pa poskrbeli za to, da bodo vedno, ko bodo vzeli kovanec iz obeska, videli vaš logotip. Ker ste rešili njihov problem, vas bodo imeli pozitivno zapisane in o vas že ustvarjeno dobro mnenje, čeprav od vas še niso kupili ničesar. 

Na vas bodo gledali pozitivno tudi iz razloga, ker ste jim nekaj podarili. Zaradi tega ne bo nihče bogatejši, gre se le za načelo in pripravljenost nekaj dati.

Promocijska darila bodo vplivala tudi na povečano lojalnost pri strankah, ki jih že imate. V eni raziskavi, ki so jo izvedli v Ameriki, so celo ugotovili, da se bo 90 odstotkov potrošnikov, ki so dobili darilo od nekega podjetja, odločilo za to, da bodo kasneje kupili nekaj pri njih. Z majhnimi promocijskimi darili, ki vam ne predstavljajo večjega stroška boste tako na dolgi rok pridobili nove stranke, obdržali pa tiste, ki so že prej kupovale pri vas. 

poletne šilt kape

Kako pa kažejo številke?

Če pogledamo skozi številke in primerjamo prej omenjeno kulico z vizitko, je razlike na komad le nekaj centov. Vizitka bo v roku nekaj dni najverjetneje šla v smeti (ali vsaj na dno predala), kulica pa bo v uporabi nekaj mesecev. Se še vedno sprašujete, kaj boste potencialni stranki naslednjič pustili na sestanku?

Za manjša podjetja, ki imajo manj marketinškega budgeta, so promocijska darila vsekakor ugodna rešitev (seveda v kombinaciji s spletnim oglaševanjem). Pri srednjih in večjih podjetjih je malo drugače. Mala in srednja podjetja se zelo pogosto oglašujejo na radiu, v časopisih, tudi z letaki in direktno naslovljeno pošto. Vsa ta marketinška sredstva v dobri kombinaciji so super za to, da dosežete svoje ciljne stranke.

Pri takšnem oglaševanju navadno ne pomislite na to, da boste za vse to odšteli veliko denarja. Veste pač, da to morate narediti, ker to počnejo vsi. Tudi o tem, če na promocijah in terenu potrebujete vizitke in letake, ne razmišljate. Ker jih imajo vsi. In ker morate konkurirati. Vedno, ampak res vedno, se pa pojavi vprašanje, če res potrebujete promocijska darila. Postavite si vprašanje drugače – če veste, da se na oglas v reviji, ki ga boste plačali, ne bo nihče odzval, veste pa, da boste s tem denarjem dobili določeno količino promocijskih daril, ki bodo pri strankah dlje časa in, ki bodo dosegle večje število pogledov in sidrale vaše ime v zavest strank – kako bi raje porabili ta denar?

Promocijska darila so lahko zelo poceni

Do sedaj smo veliko govorili o kemičnem svinčniku, pa vendar je nabor poceni promocijskih daril veliko širši. Odločitev kaj podariti, je seveda vaša, kajti le vi veste katero darilo se bo najbolje integriralo v koncept vašega oglaševanja in s tem doseglo optimalne promocijske rezultate. Mi pa smo se potrudili in zbrali cenovno ugodna darila na enem mestu, v zavihku Promocijski izdelki do 1 EUR. Ponudba je obširna in zagotovo boste našli kaj primernega za vas. Če ne, pa smo vam vedno na voljo z našimi dolgoletnimi izkušnjami.

promocijski izdelki do 1 eur

Skombinirajte prijetno s koristnim in se izognite nepotrebnim stroškom

Pri promocijskih izdelkih, ki jih dajete svojim strankam ali poslovnim partnerjem, velja premisliti, če lahko kaj takšnega, kar jim tako dajete, spremenite v kaj bolj uporabnega in na to natisnete svojo reklamo. Na primer, če se ukvarjate s prodajo in targetirate na stranke, ki se bodo k vam vračale po tedenski nakup, je pametno, da jim podarite vrečko za večkratno uporabo. Po raziskavah dobi ena vrečka z logotipom približno 6000 ogledov. Če podarite neko specialno z lepim dizajnom, bo jih imela še več, saj bo v uporabi dlje časa, ljudje pa bodo lepo vrečko raje nosili, kot vrečko na kateri bo zgolj logotip. Za to, kako grafiko in dizajn izbrati, preberite članek v katerem smo pisali o Majica kot promocijsko darilo. Zakonitosti so enake. Če pripravljate kak dogodek za vaše poslovne partnerje, naredite praktična tematska darilca, ki jih bodo vaši poslovni lahko odnesli s seboj domov in jih tam tudi uporabljali. 

Ko razmišljate v smeri za ali proti poslovnemu darilu, se vprašajte, komu ga pravzaprav dajete: poslovnemu partnerju v dar ali, sebi kot promocijo pri obstoječih in bodočih partnerjih.