Katera so najbolj priljubljena promocijska darila za mala podjetja?

 “Promocijski izdelki imajo dolgo življenjsko dobo; več kot 45 % potrošnikov uporablja promocijski izdelek vsaj enkrat na dan.”

Danes je svet globalen in nasičen z digitalnimi vsebinami. Te so ustvarile konkurenco med podjetji in blagovnimi znamkami in vsi se borijo za pozornost potrošnikov.

Zanimivo je, da obstaja manj znan obvod, ki je stroškovno učinkovit, prepričljiv in merljiv. To je trženjsko orodje, ki so ga nekatera podjetja in blagovne znamke že zdavnaj sprejeli, druga pa so spodbujena k uporabi. To subtilno, a močno orodje je znano kot "Promocijska darila."

Promocijske izdelke, znane tudi kot promocijska darila, lahko majhno podjetje uporablja za interakcijo s ciljno skupino kupcev, ustvarjanje nepozabne izkušnje z njeno blagovno znamko, krepitev morale svojih zaposlenih, krepitev skupinskega dela, spodbujanje prepoznavnosti blagovne znamke, vplivanje na zanimanje potrošnikov in še veliko več.

Prednosti, ki jih ponujajo, so precej cenjene v primerjavi s stroški, zato promocijski izdelki služijo kot dobra promocijska taktika. Kljub temu mora biti izbirni postopek promocijskega blaga vašega podjetja temeljit, da bo to na koncu bolj učinkovito in uspešno.

Tako kot sta kakovost in cena dejavnika, ki ju je treba upoštevati, je tudi priljubljenost pomemben dejavnik. Med izbirnim postopkom je ne smemo podcenjevati, saj najbolj priljubljeni promocijski artikli zaradi širšega dosega in sprejetosti med javnostjo in potrošniki zlahka dopolnijo oglaševalsko strategijo.

Če želite izvedeti več o teh priljubljenih promocijskih izdelkih, potem naj vas ta članek vodi do odgovorov na nekaj spodaj opisanih vprašanj o tem "Kateri so najbolj priljubljeni promocijski izdelki za majhno podjetje?"

  • Priljubljeni promocijski izdelki
  • Promocijski tekstil
  • Promocijske torbe
  • Šport in rekreacija
  • Promocijska darila za dom
  • Elektronski promocijski artikli
  • Promocijski izdelki za pisarno
  • Outlet promocijskih daril

Promocijski artikli

Priljubljena promocijska darila 

Pametna poteza za povečanje dobička majhnega podjetja bi bila zožitev njihovega personaliziranega blaga ali promocijskih izdelkov na najbolj priljubljene promocijske artikle. To bi zagotovilo varnost, ker večja, kot je priljubljenost, širši je doseg, večje je sprejemanje in uspešnejša je promocijska taktika.

Najbolj priljubljeno personalizirano blago so zaščitne maske, torbe, kape, majice, jakne, nogavice, USB ključi, vrčki, steklenice za vodo, termovke, obeski za ključe, knjige in pisalne potrebščine blagovne znamke.

Priljubljenost teh promocijskih daril je posledica njihove uporabnosti, visoke zadrževalne moči, vsestranskosti in pripadnosti trendom, kar prispeva k njihovi široki sprejemljivosti in večjim vtisom. Tako bi se morale blagovne znamke, zlasti mala podjetja, za promocijski izdelek odločiti v okviru svojih proračunskih omejitev in ob upoštevanju kakovosti, da bi učinkovito izkoristili svoje vire za maksimiranje dobička.

Kot majhno podjetje bi vam pametne odločitve in spretnosti pri promocijskih izdelkih zagotovo dale prednost pred konkurenco. Pomislite, kje potrošniki uporabljajo ta promocijska darila, doma, v pisarni, na delovnem mestu, v šolah itd. Nekatera med njimi lahko nosi kdorkoli kjerkoli, kar širi moč teh daril blagovne znamke.

Predstavljajte si, da se vaša blagovna znamka odloči, da bo promocijsko majico s kratkimi rokavi delila s svojimi potrošniki in splošno javnostjo kot del trenutne oglaševalske kampanje. Samodejno dobite širšo pokritost in vtise ter aktivirate svojo blagovno znamko, ko ljudje nosijo vašo majico. Zato bi morali pričakovati večjo prepoznavnost blagovne znamke, prisvojitve in prodajo ter koristi od namerne izbire promocijskega izdelka.

Promocijski tekstil 

Zgodovina promocijskega tekstila in promocijskih oblačil sega v čas dinastije Song (960-1279), ko so v starodavni Kitajski razvili tehnologijo, imenovano "sitotisk" za ustvarjanje modelov ali podob na tkanini. Kasneje so to tehnologijo sprejele tudi druge azijske države in svet na splošno, z nadaljnjim in zaporednim razvojem ter inovativno revolucijo tega procesa pa je ta kasneje postal senzacija, kar velja še danes.

Danes se veliko tekstila blagovnih znamk uporablja za ustvarjanje navadnih in promocijskih oblačil za potrošnike. Najbolj priljubljena promocijska oblačila vključujejo priložnostna poletna, zimska, športna, delovna in otroška oblačila. Zanimivo je, da promocijska majica zajema vse te kategorije.

Majhno podjetje mora biti pri izbiri blagovne znamke za planiranje proizvodnje, proizvodnjo ali izdelavo promocijskega tekstila po meri pozorno na visokokakovostne materiale, odlične modele in ugodne cene. Spodaj je kratek katalog promocijskega tekstila, ki ga morate upoštevati glede priljubljenosti in uporabnosti. 

  • Priložnostna poletna oblačila: Majice, polo majice, majice brez rokavov in majice za sublimaacijo.
  • Priložnostna zimska oblačila: Majice z dolgimi rokavi, polo majice z dolgimi rokavi, puloverji, jakne in parke, softshell jakne, brezrokavniki, puloverji s kapuco in flisi.
  • Športna oblačila: High-tech oblačila, kratke hlače in kopalke, nogometni dresi, športna oblačila za trening in nogavice.
  • Delovna oblačila: Poslovna oblačila, predpasniki, hlače in kratke hlače, brezrokavniki, kape in klobuki, jakne, puloverji in flisi.
  • Otroška oblačila: Majice, polo majice, puloverji, zimska oblačila, športna oblačila in dodatki.

Oglejte si Habeco promocijski tekstil, kjer najdete bolj izčrpen seznam, ki vas bo vodil do vseh izdelkov blagovne znamke.

Promocijski tekstil

Promocijske torbe

Zgodovina promocijskih torb sega v 19. stoletje v ameriško zvezno državo Ohio, ko je Jasper Meek, prodajalec časopisov, izdelal promocijsko torbo kot najzgodnejši "sodobni" promocijski izdelek. Oglase so natisnili na torbe, zlasti na šolske torbe, ki so postale uspešnica in so šolarje zato poimenovali potujoči panoji.

Danes so promocijske torbe v različnih oblikah, velikostih in modelih. To so lahko nahrbtniki, kozmetične torbice, denarnice in ročne torbice, pisemske torbice, nakupovalne torbe in vrečke, torbe za dokumente in konferenčne torbe, torbe za prenosnike, kovčki, vozički in potovalna torba, torba za plažo, zložljiva torba, športna torba, vikend torba, Tote torba, torba na vrvice, valjasta torba ali mornarska duffle vreča, hladilni nahrbtnik, opasne in pasne torbice.

Te torbe imajo običajno vzorec, besedilo ali logotip blagovne znamke, natisnjen na njih. Zato je to lahko darilo za ekipne delavce ali stranke. Koristno je izbrati torbo, ki bi jo ciljne stranke imele rade, cenile in uporabljale, s čimer bi povečali izpostavljenost blagovne znamke. Bolj, ko bi se namreč torba uporabljala, večji vtis bi novi potencialni kupci in obstoječe stranke dobili.

Promocijske torbe po meri in personalizirane promocijske torbe so odlično poslovno orodje, ki bi ga potrošniki cenili in uporabljali. Moški ali ženske, mladi ali stari, bogati ali revni; skoraj vsi imajo torbo in jo nosijo naokrog. Zato je uporaba torbe kot promocijskega izdelka zaradi njihove priljubljenosti in sprejemljivosti s strani vseh priporočljiva.

Promocijski nahrbtniki

Šport in rekreacija

Skozi leta so blagovne znamke in podjetja v prizadevanju za promocijo vključevanja in spodbujanje talentov v športni industriji ob izpolnjevanju poslovnega tržnega cilja uvedle blagovne znamke oblačil ali oblačil za šport in rekreacijo.

Med te izdelke spadajo oblačila, kot so pokrivala, jakna, pulover, trenirke, majice, bodiji, pajkice, majice brez rokavov, čevlji, športni copati, platneni čevlji, kratke hlače, kopalke, športni modrček, šal, rokavice in nogavice. Drugi izdelki vključujejo napihljive izdelke, družabne igre, jedilni pribor, šotore, vzmetnice, hladilnike, ročne svetilke, japonke, vzglavnik za na plažo, zunanje stole, škatle, zložljive podloge, brisače itd.

Poleg splošne priljubljenosti teh oblačil in izdelkov lahko včasih tudi sezona in športne dejavnosti vplivajo na izbiro izdelka blagovne znamke. Na primer, oblačila in izdelke za na plažo, kot so bikiniji, kopalke, žoga za na plažo in sončna očala, se lahko darujejo poleti, medtem ko zimske oblačila, kot so pokrivala, jakne in trenirke, lahko darujete za zimske dejavnosti v zaprtih prostorih in na prostem.

Včasih se podjetje ali blagovna znamka odloči sponzorirati športni dogodek, rekreacijske dejavnosti in celo športni klub ali ligo. V tem obdobju si lahko ogledate te blagovne znamke na igralcih, ki jih predstavljajo s svojimi oblačili blagovne znamke ali prilagojenimi oblačili po meri. Blagovne znamke s tem sponzorstvom lahko dosežejo širši doseg, povečajo medijsko pozornost in prepoznavnost blagovne znamke ter povečajo prodajo ali dosežejo ciljne in specifične tržne cilje.

Promocijska darila za šport

Promocijska darila za dom 

Promocijska darila, ki jih lahko uporabite doma, so precej številna in cenjena. Med njimi so kuhinjska orodja najbolj priljubljena izbira promocijskih izdelkov za vsakodnevno uporabo doma.

Promocijska darila za dom vključujejo pisalne potrebščine, knjige, skodelice, vrčke, kozarce, pripomočke za vino in barske izdelke, obeske za ključe, čajne garniture, jedilni pribor, brisače, predpasnike, rokavice, vedra, steklenice za vodo, termovke, kuhinjska oblačila, košare, kuhinjske rokavice za peko, rezalne deske, odpirač za steklenice, kuhinjski obešalnik in še veliko več.

Majhno podjetje bi moralo izbrati izdelek, ki svojim uporabnikom in kupcem ponuja funkcionalno vrednost. Včasih je priporočljivo izbrati promocijski izdelek za dom, ki dopolnjuje izdelke vaše blagovne znamke in daje dodaten učinek. Če na primer prodajate prigrizke v bližini šole, lahko razdelite torbe ali pisalne potrebščine blagovne znamke, da povečate prepoznavnost blagovne znamke in prodajo.

Okolju prijazna in trajnostna promocijska darila so priporočena za uporabo doma z razlogom povečanja sprejema, dojemanja in podobe vaše blagovne znamke. Upoštevati je treba tudi dolgoživost in kakovost promocijskega darila za dom, saj to vpliva na potrošnikovo uporabo tega v njegovih različnih domovih.

Zanimivo je, da prejemniki teh promocijskih daril ne uporabljajo le sami, temveč jih lahko uporabljajo in delijo z drugimi družinskimi člani in prijatelji, s čimer povečajo doseg vaše blagovne znamke. Tako bi moralo biti promocijsko darilo za dom funkcionalno, trajno in praktično, da bi zbralo več vtisov med potrošniki in uporabniki.

Promocijska darila za doma

Elektronski promocijski artikli

Zaradi porasta digitalnih orodij in tehnologije v sodobnem svetu so blagovne znamke in podjetja začela uporabljati elektronske promocijske izdelke kot poslovna darila blagovne znamke, kar je promocijsko orodje za dopolnitev oglaševalske strategije blagovne znamke.

Med te elektronske promocijske izdelke spadajo ovitek za telefon, torbica za telefon, držalo za telefon, torba za prenosnik, USB ključ, USB kabel, podaljški, adapterji, Airpods slušalke, Earbuds slušalke, ušesne slušalke, naglavne slušalke, napajalnik (power bank), miške, laserski kazalci, spominski ključki, svetilke, ročne svetilke, fotoaparat, kabli itd.
Paziti morate, da izberete elektronske promocijske izdelke, ki so kakovostni in so varni za vse. Glejte tudi na funkcionalnost in uporabnost, saj morate zagotoviti, da izdelek ni nevaren ali celo breme za vaše potrošnike. Tako boste preprečili slab vtis. Poskrbite tudi, da je vaš logotip ali dizajn pravilno natisnjen, nameščen na ustreznem mestu na izdelkih in da je trpežen (se ne izbriše zlahka).

Poleg tega se je čez leto na svetovnem trgu pojavil nov trend brezžičnih naprav. Zato bi moralo vaše malo podjetje izbrati elektronsko blagovno znamko, ki ustreza trenutnim potrebam in okusom vaših strank in ciljne skupine.

Elektronska promocijska darila

Promocijski izdelki za pisarno

Mape, zvezki, portfelji, dnevniki, samolepilne nalepke, avtomati, koledarji, okvir za slike, etui za vizitke, odpirač za pisma, odpirač za steklenice, sponke, podstavek za prenosnik, podloga za miško, USB ključi, napajalnik (power bank), kazalci / predstavitelji, digitalne ure, pisalne potrebščine, škatla, torba in denarnice so nekateri izmed najbolj priljubljenih promocijskih izdelkov in pisarniških poslovnih daril.

Kot majhno podjetje je vedno pomembno spodbujati ekipno kulturo in pozitivnost na delovnem mestu. Promocijsko blago lahko služi kot nagrada vašim zaposlenim in spodbujanje morale. Včasih se blago lahko vključi kot del poslovnih oblačil blagovne znamke podjetja ali oblačil blagovne znamke, ki jih je treba nositi v določenih dneh v tednu. S tem bi promovirali slogan podjetja in delili namen podjetja, tako znotraj kot zunaj pisarne.

Po drugi strani pa se lahko izdelki blagovne znamke delijo kot promocijski izdelki za pisarniško uporabo med kupce in potrošnike. Z uporabo priročnih personaliziranih pisarniških izdelkov lahko povečate doseg blagovne znamke, promovirate, spodbujate zvestobo blagovne znamke med svojimi strankami in pritegnete pozornost potencialnih strank.

Promocijska darila za pisarno

Outlet promocijskih daril 

Danes pomena promocijskih daril ali izdelkov blagovne znamke ni mogoče podcenjevati, saj lahko to preprosto in poceni tržno orodje dolgoročno prinese odlične rezultate. Kot majhno podjetje lahko svoje brandirano blago kupite tako, da oddate naročilo z želenim logotipom, besedilom ali dizajnom na outletu promocijskih daril, ter tako zmanjšate stroške pridobitve in razne druge izdatke.

Na voljo je veliko outletov za proizvodnjo, izdelavo ali tiskanje vašega brandiranega promocijskega darila. Zato morate natančno oceniti katero promocijskego darilo in kateri outlet promocijskih daril boste izbrali za svoje malo podjetje.

OUTLET promocijska darila

Iščete kraj za nakup priljubljenih promocijskih daril?

Kot lastnik malega podjetja bi morali razmisliti o outletu, ki ponuja visokokakovostna promocijska darila po razmeroma ugodni ceni in kratkem roku dostave, kot je Habeco Outlet promocijska darila.

Habeco je podjetje oziroma blagovna znamka za darila, kjer lahko kupite poslovna darila in priljubljeno promocijsko blago dobre kakovosti, in po dostopnih cenah. Prav tako podjetje nudi prednost malim podjetjem.

Če povzamemo, priljubljenost izbranega promocijskega izdelka igra veliko vlogo pri sprejemanju tega s strani zaposlenih in ciljnega občinstva. Zato bi morala mala podjetja upoštevati priljubljenost promocijskih artiklov kot del izbirnega postopka za dopolnitev trženjska prizadevanja in izbrani promocijski izdelek spremeniti v uspešno tržno orodje.

Naj vam na koncu nanizamo še nekaj izbranih kategorij poslovnih in promocijskih daril, ki vam bodo v pomoč pri izbiri:

 

232 , 9924 , 1675