Kaj je poleg kemičnih svinčnikov še ključno za uspešen dogodek?

Med našimi strankami vas je veliko organizatorjev različnih dogodkov – zabavnih, športnih in poslovno strokovnih. Danes bomo nekaj besed namenili slednjim.

Že vrsto let sodelujemo s svojimi poslovnimi partnerji pri pripravi in organizaciji poslovnih in strokovnih dogodkov. Promocijska in poslovna darila so izredno pomemben del vsakega tovrstnega dogodka, saj poskrbijo za izražanje pozornosti na samem prizorišču in imajo dolgotrajen učinek tudi po dogodku. Nudimo vam zanesljivo podporo pri izbiri, oblikovanju, naročanju in dobavi promocijskih izdelkov za sejme, konference, kongrese, okrogle mize ipd.

V svojih več kot 30 letih delovanja smo si pridobili dragocene izkušnje s področja priprave in organizacije dogodkov, ki jih z veseljem delimo z vami.

Pravočasno izberite in naročite dobra promocijska darila za svoj dogodek

Pri organizaciji dogodka je izjemno pomembno področje dobava dobrih promocijskih daril. Darilna vrečka, ki vsebuje darila in promocijski material, je na poslovno strokovnih dogodkih postala standard, ki ga udeleženci pričakujejo. Le ta bodo povečala dodano vrednost vašega dogodka in krepila vašo prepoznavnost ter prepoznavnost sponzorjev tudi po končanem dogodku.

Raziskave (PPAI – The Promotional Product Association International) kažejo, da imajo dobra promocijska darila boljše rezultate kot televizijsko ali radijsko oglaševanje. Ugotovili so npr., da so potiskane skodelice veliko bolj učinkovite od radijskih ali televizijskih oglasov, saj si je kar 57 % ljudi uspelo zapomniti oglaševalca na skodelici, medtem kot le 32 % pri radijskem oglasu ali samo 28% pri televizijskem oglasu.

Promocijska darila, ki so pomemben del vsakega strokovnega dogodka:

  • Kemični svinčniki. Izbirate lahko med okoli 100 modeli kemičnih svinčnikov. Med široko izbiro smo za lažjo odločitev za vas označili tiste, ki so najbolj priljubljeni in prodajani (značka »prodajni hit«) in tiste, ki so po mnenju nas in naših strank premium kakovosti (značka »premium«). Nekateri kemični svinčniki imajo tudi oznako outlet kar pomeni, da imajo znižano outlet ceno, a so zaloge izjemno omejene. Na priljubljenosti pa pridobivajo tudi tisti, z oznako »Eko«. K temu zagotovo pripomorejo izsledki PPAI raziskave, ki pravi, da 40 % ljudi, ki prejme okolju prijazno darilo, izboljša mnenje o blagovni znamki, ki ga je podarila.
  • Stylus pisala ali pisala na dotik so namenjena lažji uporabi zaslonov na dotik (tabličnim računalnikom, pametnim telefonom …). Nanje vam natisnemo ali graviramo tudi vaš logotip.
  • Promocijske vrečke. Praktične nosilne vrečke so nepogrešljive na strokovnih dogodkih, saj v njih dano promocijsko gradivo dobi povsem nov nivo in vrednost. Izbirate lahko med široko ponudbo vrečk vseh oblik, barv, velikosti in materialov.
  • USB ključi, katere organizatorji običajno uporabljajo za prenosni medij podatkov in predstavitev. V našem podjetju vam USB ključke opremimo tudi z logotipi ali reklamnim sporočilom, naložimo vsebino in USB ključke spakiramo v darilno embalažo.

kemični svinčniki

Pri organizaciji strokovnih dogodkov pa boste zagotovo potrebovali tudi:

Ste sponzor dogodka? Tudi v tem primeru ne pozabite na promocijska darila.

Da bo vaš vložek prinesel največ rezultatov, nikar ne pozabite na promocijska darila za vse udeležence. Tako boste povečali prepoznavnost svoje blagovne znamke in krepili pripadnost svojemu podjetju še dolgo po končanem dogodku. Udeleženci bodo namreč vaše darilo obdržali do kar 7 mesecev. 73 % ljudi bo vaše promocijske izdelke uporabljalo vsaj enkrat tedensko. 83 % ljudi si vas bo zapomnilo, 20 % ljudi bo od vas kasneje tudi kupovalo. Študije so pokazale tudi, da promocijska darila pri prejemnikih daril ustvarjajo bolj pozitiven vtis o vašem podjetju (52 %). Vrednost darila pa pri tem ne igra glavne vloge.

Biti sponzor dogodka ali prireditve je lahko za vaše podjetje ali blagovno znamko dobra priložnost, da s svojo prisotnostjo opozorite obstoječe in bodoče poslovne partnerje nase. Poslovna in promocijska darila so cenovno ugoden in ljudem prijazen način oglaševanja, zato ga je modro uporabljati v čim večjem obsegu.

Opremite svojo ekipo

Na poslovnih in strokovnih dogodkih, kot so sejmi in kongresi, se večinoma srečujejo obiskovalci prvič in se med seboj ne poznajo. Zato je zelo pomembno, da so člani organizacije oblečeni enotno, da imajo akreditacije s svojim imenom in funkcijo ter da je njihov videz viden tudi na daleč.

Mogoče se boste želeli izogniti temu strošku, vendar vam zagotavljamo, da je to napaka, predvsem iz dveh razlogov. Tovrstna korporativna oblačila niso sploh več draga in vam lahko prinesejo celo dobiček, če položaje na majici ali srajci ponudite sponzorjem za oglaševanje. Vaše "STAFF" lahko postane mobilen reklamni pano, obenem pa zelo viden del organizacije dogodka.

In ne nazadnje! Majica, kapa ali kak drug del opreme bo zaposlenim ali prostovoljcem še dolgo v prijeten spomin ali uporabo.

nakupovalne vrečke

Faktorji dobrega strokovnega dogodka

Sicer pa sta za dober in uspešen dogodek pogoj dobra organizacija in dobri strokovnjaki, iz širšega področja. Poleg teh dveh dejavnikov je izjemno pomembno tudi, da si določimo cilje. Namreč, če ne vemo kam gremo, potem je vsaka pot prava.

Cilji so lahko:

  • marketinški (npr. povečanje prodaje, pridobivanje novih kontaktov ali naročnikov),
  • organizacijski (npr. koliko udeležencev dogodka, koliko predavateljev …),
  • komunikacijski (npr. okrepiti ugled blagovne znamke),
  • ekonomski (koliko dobička bo dogodek prinesel …).

Eden izmed ciljev je pogosto tudi medijska publiciteta. Če si želite pozornosti medijev je priporočljivo upoštevati katerega izmed naslednjih faktorjev:

  • v dogodek vključite znano osebnost,
  • dogodek naredite čim bolj dramatičen,
  • del dogodka naj bo inovacija, nekaj povsem novega,
  • dogodek naj bo poln čustev,
  • dogodek naj bo nepričakovan.

Medijska publiciteta je za veliko podjetij pomemben cilj – naj pa ne bo vaš edini cilj, sicer bo dogodek izpadel dolgočasno in pusto.

Komu je vaš dogodek namenjen?

Izjemno pomembno je, da pred organizacijo dogodka določite vaše ciljne javnosti. Komu je dogodek namenjen? Koga boste nanj povabili?
Ko boste natančno določili povabljene, boste lahko izbrali učinkovite kanale za promocijo, oblikovali sporočila, izbrali promocijska darila in navsezadnje temu prilagodili tudi program ter potek dogodka.

ciljne javnosti dogodka

Pri določanju ciljne javnosti so v večini pomembne naslednje karakteristike:  

  • starost,
  • spol,
  • število,
  • kraj bivanja,
  • izobrazba ali delovno mesto.

Naslednji korak je izbira datuma in kraja dogodka

Pred potrditvijo končnega datuma poglejte ali je na ta dan na sporedu že kakšen drug pomemben dogodek oz. dogodek, ki naslavlja enako ciljno javnost. Pri poslovnih dogodkih pa tudi velja, da se skušajte izogniti ponedeljkom in petkom, času šolskih počitnic ter visoke sezone.

datum dogodka

Strogo načrtujte in nadzorujte tudi stroške dogodka

Pripravite si dokument s vsemi predvidenimi stroški dogodka. Pomembno pa je tudi, da dokument neprestano preverjate. Stroški dogodka so sicer lahko fiksni (ki so natančno znani) in variabilni (se lahko gibljejo in jih ne moremo popolnoma natančno predvidet). Fiksni stroški pri organizaciji strokovnega dogodka so tako lahko: stroški najema prostora, stroški tehnične podpore, stroški najema poslovnih organizatorjev, prevozi, stroški predavateljev, stroški tiska, marketing in trženje, fotografije in promocijska darila.

Zanimivi blogi na podobno temo so tudi:

8 pogostih napak pri naročanju poslovnih daril

Promocijska darila ali poslovna darila? Kakšna je razlika in katera so primerna za vas?

Ali izkoriščate velik potencial poslovnih in promocijskih daril?

774 , 13568 , 7626