7 najboljših promocijskih daril za milenijce

"Leta 2020 je bilo približno 1,8 milijarde ljudi po vsem svetu milenijcev, kar predstavlja četrtino svetovnega prebivalstva."

V zadnjih letih smo spoznali pomen promocijskih daril kot subtilnega, a močnega orodja, ki lahko prinese odlične rezultate, čeprav je za to potrebno veliko načrtovanja. Zato je prvi in ključni korak pri izbiri promocijskih daril kot del vaše oglaševalske strategije določitev vaše ciljne skupine.

Ugotovitev ciljne skupine vam pomaga strateško uporabiti "Generacijski marketing", trženjski pristop, ki uporablja generacijsko segmentacijo v trženju, komunikacijah in strategiji. Ko podarite promocijsko darilo ali delite blagovno znamko, tržite določeni generaciji ljudi z edinstvenimi, a skupnimi željami, stališči in vzgojo, kar jih loči od drugih skupin.

Pravzaprav bi bilo pametno izvedeti več o tej generaciji, njenih lastnostih, življenjskem slogu in preferencah. To bi vam pomagalo razviti strategije in načrtovati taktike, ki lahko uspešno poskrbijo za to skupino, zlasti kadar gre za promocijske izdelke ali blagovno znamko. Če so vaša ciljna skupina milenijci, bi izbira najboljših promocijskih izdelkov za prilagajanje k preferencam te skupine, prinesla učinkovitejše konverzije.

Tako bomo v tem članku dali nasvete za nekaj odličnih promocijskih daril, ki jih morate kupiti. Najprej pa morate vedeti nekaj stvari:

promocijska darilaKaj so promocijska darila?

Promocijska darila so izdelki po meri blagovne znamke ali blago blagovne znamke ali podjetja, ki se včasih razdelijo strankam, zaposlenim, potencialnim strankam ali širši javnosti kot del oglaševalske strategije.

Promocijski izdelki so postali sčasoma sprejeti kot preprosta, subtilna, a prepričljiva promocijska taktika za doseganje tržnih in oglaševalskih ciljev, kot so percepcija o izdelkih, namen nakupa, angažiranje v družabnih medijih, prepoznavnost blagovne znamke in še veliko več.

Ta darila so raznolika in lahko zaobjemajo delovna oblačila, oblačila blagovne znamke, gospodinjske izdelke, elektroniko, pisarniški material, kuhinjske izdelke itd.

Kdo so milenijci?

Milenijci, znani tudi kot generacija Y ali "Gen Y", so segment svetovnega prebivalstva, opredeljena glede na njihovo starost, generacija, rojena med letoma 1981 in 1999. To je skupina, o kateri se najpogosteje govori, najbolj dejavna skupina na družbenih omrežjih in skupina, ki ima večji odstotek ciljne publike na trgu. So mehkega srca, pametni kupci, inovativni, prilagodljivi, ustvarjalni in izkušeni v družabnih omrežjih.

Nanje močno vplivajo družabni mediji in vrstniki, zaradi česar kupujejo izdelke glede na ocene in priporočila. Prav tako spodbujajo okoljsko ozaveščenost in s tem uporabo okolju prijaznih izdelkov.

So poprečna, a ključna skupina, ki ima velik vpliv na trg in nakupno moč. Obožujejo tudi nagrade in programe zvestobe, kot so storilnost na družabnih omrežjih in personalizirana darila, zato jih pri načrtovanju tržne strategije ali oglaševalske kampanje za blagovno znamko ali podjetje ne smemo spregledati. 

Katere so najboljše ideje za darila za milenijce?

Kot posel ali podjetje bi morali razmišljati o generacijskem trženju za izbor najboljših daril, če vaše stranke, kupci ali zaposleni večinoma spadajo v skupino milenijcev. Pomembno je biti praktičen in najbolje izkoristiti svoje vire, čas in denar, da bi uspešno izvedli konverzije.

Nekatere najboljše ideje za darila za milenijce so oblačila, kot so majice, jakne in športna oblačila, čevlji, kape, sončna očala, okolju prijazni izdelki, Tote torbice, torbe za prenosnike, nahrbtniki in športne torbe. Tudi elektronika, kot so napajalniki (power banks), spominske kartice, slušalke, svetilke in gospodinjski izdelki, so dobra darila. Seveda morate poskrbeti, da so ta darila ustrezno brendirana, da povečajo prepoznavnost blagovne znamke in spodbujajo kulturo podjetja.

Ne pozabite, da z izbiro najboljših daril zagotovite, da bodo vaši izdelki sprejeti, uporabljeni, ljubljeni in cenjeni, ne pa zavrnjeni ali izdelki, o katerih se bo slabo govorilo.
Milenijci so generacija izkušenj in vedno natančno preučujejo, kaj kupujejo ali prejemajo. Zato poskrbite, da bodo vaša brendirana darila ustrezala njihovim potrebam, okusu, željam in standardom.

Potrebujete pomoč za dobro odločitev pri naslednjem nakupu promocijskih daril? Potem preberite spodaj več o “7 najboljših promocijskih darilih za milenijce."

  • Promocijska sončna očala
  • Promocijski napajalniki (power banks)
  • Okolju prijazni promocijski izdelki
  • Promocijske majice
  • Steklenice za pitje
  • Športne torbe
  • Slušalke

promocijska darila za milenijce

 

1. PROMOCIJSKA SONČNA OČALA

Promocijska sončna očala so vedno koristna. To je promocijski izdelek, ki vas ne bo pustil na cedilu, saj jih imajo vsi radi. Sončna očala ljudje nosijo za zaščito oči pred UV svetlobo, ostrim vremenom, svetlobo različnih naprav in prahom. Uporabljajo se tudi kot modna izjava, saj vaši obleki dodajo pridih in estetiko.

Promocijska sončna očala so sončna očala blagovne znamke z logotipom, imenom ali dizajnom po meri. Zelo so koristna, če jih uporabljate kot promocijska darila, saj okvir, ročki in mostiček predstavljajo edinstven način za predstavitev identitete vaše blagovne znamke. Promocijska sončna očala so lahko različnih velikosti, stilov, barv, materiala, vrste in dizajna in ustrezajo estetiki milenijcev. Kot promocijski izdelek so koristno tržno orodje, ki lahko zaradi splošnega povpraševanja, priljubljenosti in uporabe prinese velike konverzije.

Lahko jih delite na festivalih, tržnicah, spletnih obdarovanjih. Navadno so odlična izbira za poletne kampanje, zbiranje sredstev in kampanje prepoznavnosti. Sončna očala so zaradi nižjih stroškov in priljubljenosti kot promocijska darila popolna. Uporabljajo se lahko kot promocijska darila v spomin na dejavnosti na prostem in dogodke, kot so poroke, športne dejavnosti, koncerti, odrske predstave, igre, rojstni dnevi, obletnice, izleti, druženja in zabave.

Promocijska sončna očala so običajno varna stava, saj so trendovska, vsestranska in so lahko spolno nevtralna, kar jim daje nepremagljive prednosti. So priročna, modna, cenovno ugodna, priljubljena in prenosna, kar zagotavlja visoko vidljivost in produktivne rezultate.

promocijska sončna očala

 

2. PROMOCIJSKE PRENOSNE BATERIJE (POWER BANKS)

Promocijski napajalniki (power banks) so bistveni sodobni promocijski pripomoček, ki ga imajo milenijci zelo radi in ga cenijo. Te napajalnike imenujejo tudi "prenosne baterije za telefon" ali "prenosni polnilniki za pametne telefone". Kot že omenjeno, ime namiguje na sposobnost napajalnika, da polni elektronske naprave, kot so pametni telefoni, tablični računalniki, slušalke na baterije, prenosni zvočniki, MP3 predvajalniki itd.

Večinoma se uporabljajo med vožnjo, ko ljudje potujejo, kot zasilni vir energije ob pomanjkanju električne energije in rezerve, če se soočajo z nestabilnim električnim napajanjem. V zadnjem času se je povpraševanje po napajalnikih povečalo, saj zagotavljajo priročno, enostavno, hitro in dostopno sredstvo za polnjenje. Tako so promocijski napajalniki eno najbolj cenjenih poslovnih daril blagovne znamke. Ti napajalniki po meri so različnih oblik, velikosti, materialov in zmogljivosti, ki ponujajo široke možnosti in ustrezajo potrebam vsakega milenijca.

Ponujajo lahko različne funkcije, kot so sončna energija, hitro polnjenje, integrirana veriga ključev, brezžično polnjenje, dvojna vrata, trojna vrata, integrirani kabli ter digitalni zaslon z zmogljivostjo baterij. Univerzalni ali standardni napajalnik se polni prek polnilnika USB, napajalnik na sončno energijo se polni preko sončne svetlobe, medtem ko se brezžični napajalniki napajajo prek brezžičnih polnilnikov. Ne glede na to se lahko sončni in brezžični napajalnik polni tudi z USB polnilnikom ali kablom.

Čeprav so lahko dokaj dragi, so prenosni, dolgotrajni in široko uporabljeni ter si prislužijo mesto vrhunskega poslovnega darila ali poslovnega darila blagovne znamke. Napajalniki so lahko izdelani iz plastike, gume in lesa, kar zagotavlja večjo površino za brendiranje, večjo prepoznavnost in doseganje tržnih ciljev. Ustvarijo edinstveno uporabniško izkušnjo in povečajo dojemanje, da so promocijsko blago višje vrednosti, zaradi česar so privlačni in ugodni za vašo ciljno skupino.

promocijski napajalniki (power banks)

 

3. OKOLJU PRIJAZNI PROMOCIJSKI IZDELKI

Okolju prijazni promocijski izdelki so okolju prijazni in trajnostni proizvodi, ki zagotavljajo okoljske, družbene in gospodarske koristi, hkrati pa varujejo javno zdravje, dobro počutje in okolje v celotnem komercialnem ciklu, od pridobivanja surovin do konca, ko izdelek zavržemo.

V zadnjem času se okolju prijazni izdelki uporabljajo kot promocijski izdelki za zmanjševanje odpadkov in recikliranje, kar prispeva k pozitivnemu vplivu na okolje. Okolju prijazni izdelki imajo lahko vrsto lastnosti. Lahko so biološko razgradljivi, primerni za kompostiranje, energetsko učinkoviti, ekološki, lahko se reciklirajo ali so že reciklirani, obnovljivi viri in ponovno uporabni. 

Okolju prijazni izdelki so na voljo v različnih oblikah kot priročni trajnostni izdelki, kot so dnevniki, vrečke, škatle, hladilniki, metle, pakirnice, knjige, pisalne potrebščine, skodelice, slamice, steklenice za vodo, kape, copati itd. Lahko jih brendirate in tako izdelki odražajo vrednote vaše blagovne znamke kot družbeno ozaveščene in skladne. Z izbiro teh izdelkov se boste bolj približali potencialnim strankam in ustvarili pozitivno podobo blagovne znamke. Ti izdelki promovirajo idejo kupcem in strankam, da vaša blagovna znamka deli vrednote “Zelene Zemlje”.

Po poročanjih ima 46 % potrošnikov boljše mnenje o blagovni znamki, ki jim je podarila okolju prijazen promocijski izdelek. Zaradi tega so ti izdelki dobra izbira promocijskega blaga, ki ga lahko podjetja podarijo na prireditvah in razstavah. Deljenje okolju prijaznega promocijskega blaga bo zato promoviralo podobo vaše blagovne znamke in milenijcem v pozitivni luči sporočalo o vašem zavedanju, delovanju in odnosu do okolja.

okolju prijazni promocijski izdelki

 

4. PROMOCIJSKE MAJICE

Promocijske majice so najbolj priljubljena, sprejeta in spodbujena promocijska oblačila zaradi njihovega pomena pri zagotavljanju zagona oglaševalske kampanje, politične kampanje in ozaveščenosti o kulturi. Zato jih javnost na splošno odobrava in sprejema z veliko navdušenja. Nedvomno ponujajo neomejeno vidljivost in pokritost po stroškovno ugodni ceni.

Promocijske majice so tudi priljubljena božična darila in smešna darila za milenijce, ki jih lahko označite s smešnimi ali prisrčnimi vzorci, pri čemer blagovno znamko povežete s pozitivnostjo, če jo podarite samostojno ali priložite kot bonus izdelke k nakupu. Promocijske majice so dobre za aktivacijo kupcev, sodelovanje v družabnih omrežjih, zadrževanje strank in konverzijo.

Promocijska majica je promocijski izdelek, ki je običajno označen z logotipom, besedilom, sliko ali dizajnom vaše blagovne znamke, posla ali podjetja, s čimer poveča moč vaše blagovne znamke v javnosti. Promocijske majice se običajno nenehno nosijo in so dobra izbira za poceni, a učinkovito oglaševanje. Zato ni čudno, da jih imenujejo "potujoči panoji.”

Odlične so za promocijske kampanje in kot splošno razdeljeno darilo blagovnih znamk na prireditvah in razstavah. Čeprav so majice preproste in majhne, so praktične in vsestranske ter ponujajo odlične možnosti brendiranja kot ekskluzivno in brezčasno blago blagovne znamke. So dolgotrajne in modno prijetne, zato so popoln promocijski izdelek po meri.

promocijske majice

 

5. STEKLENICE ZA PITJE

Promocijske steklenice za pitje so posode blagovne znamke, ki se uporabljajo za zadrževanje in prevoz vode, tekočin ali drugih pijač za uživanje. Lahko so izdelane iz plastike, stekla ali kovine. Prav tako je lahko okolju prijazen izdelek kot izdelek za večkratno uporabo. Lahko jih označite z logotipom ali dizajnom po meri, kar daje personaliziran in brendiran občutek, povezan z vašo blagovno znamko.

Kot promocijski izdelek so prenosne, priročne in jih lahko nosite povsod, od hiše do službe, na prostem, v pisarni, v telovadnici in še več. Promocijske steklenice za pitje so poceni in učinkovita promocijska taktika za vašo blagovno znamko ali podjetje. Ponujajo vidnost kjerkoli zaradi njihove priljubljene uporabe s strani milenijcev, zato so dobra izbira za promocijsko oglaševalsko blago.

promocijske steklenice za pitje

 

6. ŠPORTNE TORBE

Promocijske športne torbe so torbe po meri ali športne torbe blagovne znamke, ki poudarjajo sporočilo in logotip vašega podjetja. Športne torbe so različnih velikosti, barv, oblik in lastnosti. Imajo široko površino, od zadrg, žepov in materiala, ki omogoča vsestransko tiskanje na izbrana področja, kot se vam zdi primerno.

So praktična darila, ki bi jih milenijci cenili, saj so idealna za telovadnico, športne dejavnosti, telovadbo, rekreacijo, klube in dejavnosti na prostem. Torbe lahko služijo tudi kot odličen izdelek za nočitve, s čimer povečajo vidnost, ki bi vam jo dale. Športne torbe so premišljena darila, ki bi jih vaše stranke in kupci zagotovo imeli radi in izkoristili.

Včasih se lahko uporabljajo kot del kombinacije športnih kompletov s športnimi oblačili in čevlji, ki zagotavljajo enotnost in unikatnost vaše blagovne znamke ali podjetja. Prav tako lahko prikažejo navdihujoča sporočila ali logotip / slogan podjetja, kar je dobro za krepitev morale zaposlenih, timske dejavnosti povezovanja in spodbujanje visoke uspešnosti.

promocijske športne torbe

 

7. SLUŠALKE

Promocijske slušalke so slušalke blagovne znamke ali ušesni zvočniki z dizajnom ali logotipom po meri vašega podjetja. Ker je glasba povezana s čustvi, lahko pri uporabnikih pusti dober vtis, kot sta pozitivnost in nostalgija. Tako pogosteje, kot jih uporabljajo, močnejša je sentimentalna vrednost slušalk.

So enostavne za uporabo in prenosne, zato so še en promocijski izdelek, primeren za potovanja, ki je odličen za izpostavljenost blagovne znamke. Niso omejene samo na gledanja filmov ali predvajanja glasbe, pač pa so primerne tudi za uporabo med vadbo, virtualne konference, pogovore v avtomobilu in med opravljanjem gospodinjskih opravil.

Zelo pogosto ponujajo funkcije, kot so odpravljanje hrupa, vodoodpornost in pametne funkcije. Zaradi tega so praktično darilo za milenijce. Slušalke so lahko stilsko promocijsko zvočno dodatno darilo za vaše osebje, zaposlene, stranke, kupce in širšo javnost. Koristne so za širjenje ozaveščenosti, saj jih ljudje uporabljajo in si jih ogledajo neštetokrat čez dan, zaradi česar so učinkovit medij za oglaševanje.

promocijske slušalke

 

Če povzamemo, članek prikazuje ustrezen vpogled v razumevanje milenijcev, kaj jim je ljubše, in nasvete o izbiri najboljših promocijskih izdelkov. To bo zelo koristno zagotovilo, da bodo vaša tržna prizadevanja produktivna in da bodo ljudje vaša promocijska darila cenili ter za ustvarjanje konverzije in rezultatov, ki jih želite za svojo blagovno znamko, posel ali podjetje.