Majica kot promocijsko darilo

Ko želimo podjetje čim bolje pozicionirati na trgu, ali pa preprosto utrditi njegov položaj, poleg oglaševanja pogosto razmišljamo tudi o promocijskih darilih. Eno izmed najbolj učinkovitih promocijskih daril so MAJICE. V nadaljevanju vam razkrijemo, zakaj je temu tako, in kako pripravite najbolj učinkovito promocijsko majico, ki vam bo služila kot odlična reklama in ne obdarjencu kot pižama ali krpa za brisanje prahu.

Ko zaslišimo besedo promocijska majica, si večina ljudi predstavlja majico, na kateri je na veliko natisnjen logotip podjetja. Če kje dobite takšno majico od podjetja, ki ga ne poznate, je najverjetneje ne boste nikdar oblekli, ampak jo boste v najboljšem primeru uporabili kot krpo za brisanje prahu. Če se samega pristopa do izbire majice kot promocijskega darila lotimo premišljeno in z nekoliko več znanja, lahko ustvarimo takšno majico, da jo bodo ljudje z veseljem oblekli, ime vašega podjetja pa se bo utrjevalo na trgu. Zakaj? 

Majica je primerno darilo za vsako starost in spol

Dejstvo je, da majice nosimo vsi – od otrok do upokojencev. Kar 80% vseh potrošnikov na svetu ima v lasti vsaj eno promocijsko majico. Če nam uspe izbrati pravo in dovolj kvalitetno majico, na katero natisnemo dovolj zanimiv in privlačen motiv, ki obenem še dobro opisuje naše podjetje, ter na ta način poudarja naše bistvene vrednote, smo zmagali. Majico s privlačnim motivom bo z veseljem poleti oblekel vsak. Ko bo privabljala poglede, se bo neopazno gradilo tudi vaše ime, saj je obvezen element nekje na promocijski majici podjetja logotip vašega podjetja.

Majica je odličen začetek za pogovor

Najbolj nedolžen kompliment, ki ga lahko damo nekomu, da začnemo pogovor z njim je to, da pohvalimo nekaj na njem. Zakaj ne bi pohvalili njegove majice, ki smo jo opazili že na daleč in tako začeli pogovora? Seveda si želimo, da je to majica našega podjetja. In vsi vemo, da se majica na kateri je zgolj dolgočasen logotip, spodaj pa piše na primer ''najboljše bučno olje'', ne bo ravno hvalila. Če pa bomo na njo natisnili kako zanimivo sliko ali motiv, smo veliko bolj blizu temu, da privabimo poglede in s tem zanimanje.

promocijske majice

Vedno, ko kdo pogleda vašo majico, je to brezplačna reklama 

Ste vedeli, da v nekaterih ameriških podjetjih celo plačujejo ljudem, da nosijo njihove majice? Če se sprašujete, če in zakaj se jim to splača, pomislite tako: če se ljudje gibljejo v takšnih krogih, kjer je več ljudi, se splača investirati v dobro majico in v človeka, ki bo to majico oblekel, saj, ko preračunate, dobite res ugodno reklamo. Če bo majica zanimiva in bo pritegnila pogled, je veliko več možnosti, da bo nekdo pobrskal za podjetjem na spletu, kot če bo neopazna. In, če bo nekdo, ki ima veliko prijateljev, večkrat nosil vašo majico, je to veliko boljša in cenejša reklama za vas, kot v primeru, če bi vsem tem ljudem periodično pošiljali letake v nabiralnik. V dodaten prid govori tudi statistika, ki razkriva, da kaj 63% imetnikov promocijskih majic, le-te obdrži več kot leto, kar 47% ljudi pa več kot dve leti.

Ceneje kot radio

Pri izbiri majice imejte v mislih, da je bolje, da za njo odštejete kak evro več in izberete bolj kakovosten material in lepši model, saj na ta način povečate možnost, da bodo obdarjene osebe res nosile majico, ki jim jo boste podarili. Poleg tega boste na ta način povečali število nošenj majice, kar pomeni, da bo vaša reklama trajala dlje časa in doseže lahko veliko več ljudi, kot, če daste za isto ceno na radio 20 sekundni oglas, ki se bo izgubil znotraj oglasnega bloka in ne bo dosegel želenega cilja. Če gledamo skozi številke in še potegnemo smernico s spletnim oglaševanjem, ima promocijska majica, za katero smo odšteli 7 EUR, CPI (cost per impression) samo 2/10 centa, kar je precej nižja številka od najcenejšega spletnega oglaševanja

Na nek način z majicami gradite skupnost 

Če imate res inovativne majice, ki jih bodo ljudje z veseljem nosili, boste na ta način dobili tudi lojalne stranke. Ljudje, ki bodo radi oblekli majice vašega podjetja, se bodo radi vračali k vam in kupovali vaše izdelke, oziroma koristili vaše usluge, obenem pa bodo komaj čakali na naslednjo serijo majic in to, da lahko te majice, ki jih bodo dobili brezplačno, pokažejo svetu. Takšne majice morajo biti res dobro narejene. In tukaj je par nasvetov, kako naredite dobro in kvalitetno majico za proračun, ki ga imate na voljo. 

promocijske majice - prodajni hiti

Razmislite za kakšne priložnosti imate majico

Predno začnete razmišljati o samem dizajnu, ki ga boste dali na majico, razmislite o tem, za kakšne priložnosti boste v podjetju to majico imeli. Od tega, za kakšno priložnost bo majica, je odvisno to, kakšen kroj, kakšno kvaliteto majice in  kakšno kvaliteto tiska boste izbrali. Povsem logično je, da bo promocijska majica, ki jo bodo nosili vaši zaposleni vsak dan in jo morda uporabljali tudi za delo, popolnoma druge kvalitete kot majica, ki jo boste dali stranki. 

Če bo majica namenjena temu, da jo boste dali nekomu, da bo z njo večkrat delal promocijo za vaše podjetje, ste preden sploh razmišljate o dizajnu, pred novim izzivom. Razmisliti morate o tem, kakšno barvo majice boste izbrali. Pri tem imejte v mislih to, da mora biti majica takšna, da se ne umaže prehitro, da sta barva majice in tisk takšna, da se majica enostavno pere in vzdržuje, ter, da sta majica in tisk obstojna. Vsi ti dejavniki na koncu vplivajo tudi na ceno. 

O tem, kaj je pomembno, smo že pisali v blogu Kakšna je dobra promocijska majica

Razmislite o budgetu, ki ga imate na voljo

Ko razmišljate o promocijskih majicah, je pomembno tudi to, da veste, koliko majic potrebujete in koliko denarja imate na voljo zanje. To ni pomembno samo zaradi kvalitete majic, ampak tudi zaradi izbire tiska. Pri različnih vrstah tiska velikokrat namreč igra količina pomembno vlogo pri ceni – več kot se naroči majic, manjša je končna cena tiska na majico. In ne pozabite! Promocijske majice so investicija, ki se zagotovo povrne. Najboljše razmerje med ceno in kvaliteto zagotovo imajo ROLY majice, takoj za njimi pa so GILDAN majice.

Pozanimajte se o tem, katero vrsto tiska boste izbrali

Verjetno vam je poznano, da vse vrste tiska niso primerne za vse dizajne. Zato je pametno, da se, preden začnete dizajnirati majico, pozanimate o tem, s kakšnim tiskom se bo na majice tiskalo. Ali bo to preslikač, digitalni tisk, direktni tisk, sitotisk. Od tega kakšen je tisk, je odvisna cena, ki pa je pri različnih oblikah tiska odvisna tudi od količine barv. Če se sliši zapleteno, nikar ne skrbite. Ni tako. Z veseljem vam bomo odgovorili na vprašanja glede materialov in cene, ter vam svetovali o tem, kaj je najboljše izbrati za vaš primer.

Razmislite, kaj želite z majico sporočiti

Ta korak je pri dizajniranju majice izjemnega pomena. Predstavljajte si, da greste v Radgono na kmetijski sejem in tam pri dveh različnih stojnicah dobite dve različni majici. Obe črne barve. Na prvi majici je na prvi strani na veliko napisano ime podjetja in spodaj, da gre za kmetijsko mehanizacijo. Na drugi majici pa je narisana zanimiva slika, ki takoj pritegne vašo pozornost, in ki je na nek način povezana s kmetijsko mehanizacijo, ampak na precej subtilen način. Logotip podjetja se skriva šele na rokavu ali pa na zatilju, kjer je natisnjen precej diskretno. Katero majico boste večkrat oblekli? Več kot 90 % ljudi na to vprašanje odgovori, da drugo. In čeprav lastniki podjetij razmišljajo, da je veliko bolje na majici na veliko izpostaviti logotip, s tem tvegate, da bo majico obleklo manj ljudi. In potem ste, ne glede na to, da ste pri majicah in pri ceni tiska privarčevali, ta denar v bistvu vrgli stran, saj majice ne bo nihče oblekel. Če pa bodo ljudje majico nosili, ker bo imela zanimiv dizajn, pa bo vsak pozoren tudi na to, čigava ta majica v resnici je. V tem primeru nikar ne pozabite, da morate imeti tudi privlačno in uporabno spletno stran, saj bo imela naenkrat precej več obiskovalcev.

majice - izbor designov

Ko veste, kaj sporočate, to spravite v sliko

Če želite z zanimivo promocijsko majico delati reklamo, potem za to izberite tudi zanimiv dizajn. Če se na primer ukvarjate z oddajanjem avtodomov, potem bo za vas bolj primerna izbira od majice, kjer je vaš logo, narisana slika nekega zanimivega avto doma (na primer nekega retro, na njej pa vaš slogan, ki ga vsi povezujejo z vašim podjetjem. Zanimivo majico, ki je bila pri ljudeh precej dobro sprejeta, si je pred leti omislilo podjetje LUŠT, ki je svoje paradižnike spretno povezalo z imenom. Naredili so res luštne majice LUŠTna deklina in LUŠTen frajer. 

Če nimate ideje, kakšen naj bo vaš design, obiščite našo sestrsko spletno stran majice.si, kjer imamo ogromno različnih grafik, katere z lahkoto prelevimo v vašo unikatno.

Od svojega dizajnerja pridobite pravilno datoteko

Da se lahko datoteke pravilno natisnejo, morajo biti tudi v pravilni obliki in v točnih dimenzijah. Vaši dizajnerji morajo oblikovalcem dati točna navodila glede postavitve in velikosti posameznih dizajnov, poleg tega pa njih tiskarni priskrbeti v pravilnem formatu. Za kvalitetnejši odtis so primerne vektorske datoteke (.cdr, .ai, .eps...). Več o primernih datotekah boste našli v našem blogu Vektorska in rastrska grafika.

Če povzamemo

Majica je res odlično in uporabno promocijsko darilo. Da služi svojemu pravemu namenu, mora biti skrbno izbrana, posebno pozornost pa je potrebno posvetiti tudi dizajnu, ki ga mora narediti nekdo, ki ima velik čut za estetiko. In kot vse na tem svetu, ima tudi dobra promocijska majica svojo ceno. Vendar še enkrat! Denar, ki ga vložite v promocijske majice, je investicija, ki se zagotovo povrne! 

Ali ste vedeli, da...

  • potrošniki promocijske majice obdržijo v povprečju 14 mesecev

  • da ena promocijska majica ustvari 3400 prikazov v svoji življenjski dobi

  • promocijska majica, ki stane 7 EUR, ima strošek na prikaz 0,002 EUR

  • da 63% potrošnikov obdrži svojo promocijsko majice več kot leto dni

  • da ima 80% potrošnikov doma vsaj eno promocijsko majico

Poznate razliko med poslovnimi in promocijskimi darili? Ne? Potem vam predlagamo branje našega bloga Promocijska darila ali poslovna darila? Kakšna je razlika in katera so primerna za vas?