Javni razpis za vzpostavitev ali nadgradnjo elektronskega poslovanja v MSP v obdobju 2019-2022 »E-POSLOVANJE 2019-2022«

V okviru razpisa E-POSLOVANJE 2019-2022, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska Unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (ESRR), smo v podjetju H.B.C.  d.o.o. uspešno pridobili nepovratna sredstva za izvedbo projekta »Digitalizacija e- poslovanja v podjetju H.B.C.« (krajše: E-poslovanje H.B.C.). V okviru projektnih aktivnosti bomo v podjetju izvedli elektronsko izmenjavo med partnerji, digitalizacijo nastopov na sejmih, vzpostavili novo spletno stran za tuje trge ter spletno trgovino, izdelali produktno-prodajni video in krepili kompetence s pomočjo usposabljanja.

NAMEN OPERACIJE

Namen javnega razpisa je preko sofinanciranja upravičenih stroškov vzpostavitve ali nadgradnje elektronskega poslovanja podpreti MSP, ki lahko s prevzemom elektronskega načina poslovanja lažje vstopajo v globalne verige vrednosti in na nove trge, povečajo mednarodno konkurenčnost njihovega poslovanja, izboljšajo in pospešijo interakcijo s poslovnimi partnerji v tujini, učinkoviteje pošiljajo in zbirajo informacije ter izboljšajo odnose v celotni dobavni verigi.

Podjetje Vermis d.o.o. bo v okviru operacije izvedlo ukrepa Elektronske izmenjave med partnerji in spletne trgovine.
Podjetje TomyCo bo izvedlo ukrep digitalizacije nastopov na sejmih in spletne strani na tujih trgih.
Podjetje Avant bo izvedlo ukrep produktno-prodajni video.
Maja Jankovič s.p. bo izvedla ukrep krepitev kompetenc preko usposabljanja.

ELEKTRONSKA IZMENJAVA MED PARTNERJI

Trenutno podjetje nima nobenega standarda v uporabi, kar povzroča preglavice pri usklajevanju. Zato bomo implementirali izdajo eDokumentov po standardu eSlog ( https://e-slog.gzs.si/ ). Vzpostavili bomo digitalizacijo vnosa produktov z implementacijo direktnega importa artiklov iz elektronskega vira dobavitelja. Ob tem se artikli dobavitelja skupaj z vsemi identi in opisi v vseh jezikih samodejno prenesejo v sistem. Hkrati bo izvedeno izobraževanje in usposabljanje zaposlenih v podjetju.

DIGITALIZACIJA NASTOPOV NA SEJMIH 

Promocija blagovne znamke Habeco na tujem spletnem prostoru. Na tujem spletnem prostoru bomo predstavili podjetje H.B.C z izdelki lastne blagovne znamke HABECO. Cilj je da dosežemo široko publiko, ki na portalu dnevno pregleduje portfelj izdelkov za namene povečanja prisotnosti in prepoznavnosti blagovne znake na tujih trgih. 

SPLETNE STRANI ZA TUJE TRGE

Za uvedbo novega segmenta prodaje bomo izdelali podporno spletno stran za poseben segment potencialnih strank MICE (Meetings, incentives, conferencing, exhibitions). Spletna stran bo predstavila specifike in zahteve takšnega trga - obiskovalcem in razstavljalnem na sejmih, kongresih in razstavah. Na strani bo predstavljena tudi ponudba podjetja namenjena tem strankam. Od te spletne strani si obetamo močno povečano povpraševanje v segmentu, kjer do zdaj tega nismo imeli.

SPLETNA TRGOVINA

Nadgradili bomo obstoječo spletno trgovino iz razloga trenutnih pomanjkljivosti in neodzivnosti (hitrost nalaganja, podpora za mobilne naprave, prilagojenost za iskalnike), kar povzroča slabšo uporabniško izkušnjo, predvsem pa nas spletni iskalniki (ki so glavni vir prometa na spletnih trgovinah) za to kaznujejo s slabšimi pozicijami. Torej bomo prenovili in nadgradili spletne trgovine habeco.ch, habeco.co.at in promotionalgifts.eu (hitrejše nalaganje, podpora za mobilne naprave, prilagojenost za iskalnike), kar nam bo omogočilo nadaljnji razvoj, predvsem pa povečanje prodaje in s tem povezanih prihodkov, saj je na slovenski spletni trgovini delež prodaje iz prometa iskalnikov cca 60%!

PRODUKTNO-PRODAJNI VIDEO 

Za predstavitev podjetja in naših izdelkov nujno potrebujemo produktno prodajni video za promocijo podjetja. Promocijski video bo prikazoval predstavitev podjetja in naših izdelkov. Z novim videom se bo podjetje širilo na tuje trge in povečalo svoj domet. Video bomo oblikovali tako, da bo prilagojen širjenju na čim več platformah. Video bo v dveh tujih jezikih.

KREPITEV KOMPETENC – USPOSABLJANJA 

Izobraževalni program bo vodstven kader in zaposlene ozavestil o pomenu prilagajanja na hitre spremembe in interne izzive, ki jih digitalizacija in uporaba spleta in spletnih aplikacij prinaša. Razumevanje in percepcija zaposlenih o digitalizaciji poslovanja, internetu stvari (IoT) ter infrastrukturnih priložnosti, ki jih ponujajo socialna omrežja močno vplivajo na vključevanje zaposlenih v novosti in na kakovost dela, kar se ne odraža le v uspešni prodaji.

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (ESRR).

Višina nepovratnih sredstev, ki smo jih prejeli za namen izvedbe operacije, znaša 29.988,00 EUR.

Več o nepovratnih sredstvih in EU skladih lahko preberete na www.eu-skladi.si.