Leta 1995 smo bili štirje v 30 m2 veliki pisarni, ki smo nazdravljali chin-chin za prvi delovni dan ANDA Present. V zadnjih 20 letih smo v delo vložili veliko truda, kar je imelo za posledico stalen razvoj iz leta v leto. Danes zaposlujemo 100 strokovnjakov, da pomagamo ustvarjalnim idejam naših partnerjev, da se uresničijo v obliki popolnega darila, in izvajamo naročila, ki prihajajo iz 32 različnih držav sveta, kot pričakujemo.
Iz leta v leto naš napredek v poslovnih in strokovnih veščinah teče vzporedno s spremembami trendov predstavljanja – pa tudi s pravili in predpisi ter potrebami naših strank. Samo pomislimo: običaj obdarovanja sega v zgodovino človeštva. V starih kulturah je služil duhovnim ciljem: hrano in pijačo so ponujali bogovom.
Danes se trudimo našim partnerjem in bližnjim obdariti čim bolj unikatna darila – vključno z verodostojno embalažo in blagovno znamko. S tem naš cilj ni slediti tempu, ampak ga nastaviti. Našim partnerjem ponujamo čim širšo paleto artiklov, tako da se morajo le sami odločiti, ki najbolj ustreza njihovemu podjetju ali akciji.
Naša vizija za ANDA Present Group je zagotoviti najbolj inovativno storitev v industriji promocijskih daril.
ANDA Present Group (je podjetje, ki) ima edinstveno in široko zbirko izdelkov in zagotavlja izjemne tiskarske storitve na trgu promocijskih daril. Z lastnimi proizvodnimi zmogljivostmi, zanesljivim dobaviteljem, strokovnimi storitvami in učinkovitimi rešitvami smo partner našim strankam, s katerimi je veselje sodelovati. Skrivnost našega uspeha je v tem, da se vse te vrednote pojavljajo v našem notranjem delovanju in tudi v odnosu s sodelavci.
Najpomembnejše vrednosti, ki definirajo ANDA Present Group: